1
Vraag
2
Reacties
martin20

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

foutcode CS2212

Ik krijg regelmatig deze foutcode bij het afspelen van opgenomen programma's sinds enige tijd. Hoe is dit op te lossen?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @martin20, welkom op de Ziggo Community!

 

Wat irritant dat je soms op deze foutcode stuit. Ik zie dat @Bert je al diverse opties en adviezen heeft gegeven en daar sluit ik me helemaal bij aan. Je kunt nog proberen om de Mediabox even geheel spanningloos te maken en opnieuw te laten opstarten. Idealiter kunnen we je op afstand adviezen geven voor wat betreft je aansluiting, maar ik begrijp dat dat lastig is? 

 

De Mediabox XL is inderdaad ook al wat ouder en we hebben de mogelijkheid je om je met dezelfde kosten te zetten naar een Next Mini. Die werkt met een internetverbinding in plaats van een coaxkabel. Je leest hier alles over deze mogelijkheden.

 

Indien gewenst, kunnen we bij een nieuwe Mediabox ook een monteur inplannen om alles te installeren. Ik hoor graag waar je voorkeur naar uit gaat.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Dat is een signaalprobleem.

 

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

martin20
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee, sorry ik ben niet erg handig en zou niet weten hoe ik dat moet doen.,

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Dan is de beste stap om een Ziggo monteur te laten komen, om te kijken of het beter kan worden met een aantal aanpassingen in je coax netwerk.

Mogelijk kan die tegelijkertijd de oude Mediabox XL omwisselen voor een Next, de opnames en geplande opnames zijn in de Next ook aanwezig.

 

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @martin20, welkom op de Ziggo Community!

 

Wat irritant dat je soms op deze foutcode stuit. Ik zie dat @Bert je al diverse opties en adviezen heeft gegeven en daar sluit ik me helemaal bij aan. Je kunt nog proberen om de Mediabox even geheel spanningloos te maken en opnieuw te laten opstarten. Idealiter kunnen we je op afstand adviezen geven voor wat betreft je aansluiting, maar ik begrijp dat dat lastig is? 

 

De Mediabox XL is inderdaad ook al wat ouder en we hebben de mogelijkheid je om je met dezelfde kosten te zetten naar een Next Mini. Die werkt met een internetverbinding in plaats van een coaxkabel. Je leest hier alles over deze mogelijkheden.

 

Indien gewenst, kunnen we bij een nieuwe Mediabox ook een monteur inplannen om alles te installeren. Ik hoor graag waar je voorkeur naar uit gaat.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic