1
Vraag
2
Reacties
gerbendecraen

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

foutcode CS1004

Onlangs heb ik een mediabox xl ontvangen.

Ik krijg als foutmelding CS1004, hij blijft zoeken zelfs naar 15 min.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemorgen @gerbendecraen en een warm welkom op de Community,

Wat ontzettend balen dat je gelijk na installatie van de Ziggo Mediabox XLfoutcode CS1004 voorgeschoteld krijgt! Maar wat expert @Bert hier ook aangeeft klopt, deze foutcode wordt veroorzaakt door een signaalprobleem. Het aansluitpunt wat we terugzien op de foto is zoals hij aangeeft ook verouderd. Ik heb gelijk een afspraak voor je ingepland met een monteur die dit aansluitpunt kosteloos komt vervangen. De afspraak staat ingepland op vrijdag 3 december 2021 tussen 8 uur en 13 uur. Mocht het op deze datum niet lukken dan is de afspraak via Mijn Ziggo > Mijn Gegevens > Mijn Monteursafspraken te wijzigen. Neem voor het monteursbezoek wel de richtlijnen m.b.t. de Coronamaatregelen door. Zo houden wij het monteursbezoek voor iedereen veilig. Laat je onder dit topic weten wat je bevindingen zijn na het monteursbezoek?

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit geeft een signaalprobleem aan.

 

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

gerbendecraen
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
 
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een hopeloos verouderd eerste aansluitpunt en niet geschikt voor de Mediabox XL.

Een Ziggo monteur kan dit gratis voor je in orde maken.

 

Een Ziggo medewerker kan de afspraak voor je in orde maken.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemorgen @gerbendecraen en een warm welkom op de Community,

Wat ontzettend balen dat je gelijk na installatie van de Ziggo Mediabox XLfoutcode CS1004 voorgeschoteld krijgt! Maar wat expert @Bert hier ook aangeeft klopt, deze foutcode wordt veroorzaakt door een signaalprobleem. Het aansluitpunt wat we terugzien op de foto is zoals hij aangeeft ook verouderd. Ik heb gelijk een afspraak voor je ingepland met een monteur die dit aansluitpunt kosteloos komt vervangen. De afspraak staat ingepland op vrijdag 3 december 2021 tussen 8 uur en 13 uur. Mocht het op deze datum niet lukken dan is de afspraak via Mijn Ziggo > Mijn Gegevens > Mijn Monteursafspraken te wijzigen. Neem voor het monteursbezoek wel de richtlijnen m.b.t. de Coronamaatregelen door. Zo houden wij het monteursbezoek voor iedereen veilig. Laat je onder dit topic weten wat je bevindingen zijn na het monteursbezoek?

gerbendecraen
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beste Bert, het probleem is verholpen. Hartelijk bedankt.

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@gerbendecraen Hartlijk dank voor je terugkoppeling! We zijn blij dat het probleem door de monteur verholpen is. Heel veel plezier gewenst met de Ziggo Mediabox XL. Nog een prettige dag!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic