Wij hebben eergisteren de eerste helft van Brimstone bekeken op Movies en Series. Gisteren wilden wij verder kijken en kregen de melding dat hij niet beschikbaar was. Hoe kan dat? Bij andere films geen problemen. Zelfde probleem op laptop en telefoon app.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Aisha klopt! We hebben wat issues met content op Movies en Series. We werken enorm hard aan een oplossing en het is erg spijtig dat je juist nu niet verder kon met een film waar je al aan was begonnen.
Het onderzoeksteam doet in ieder geval hun uiterste best om alle content zo snel mogelijk weer beschikbaar te maken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Er lijken meer van dit soort gevallen te zijn de laatste dagen, een Ziggo moderator kan mogelijk zien wat er speelt met deze serie.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
@Aisha klopt! We hebben wat issues met content op Movies en Series. We werken enorm hard aan een oplossing en het is erg spijtig dat je juist nu niet verder kon met een film waar je al aan was begonnen.
Het onderzoeksteam doet in ieder geval hun uiterste best om alle content zo snel mogelijk weer beschikbaar te maken.
Bedankt Madelon, wij kunnen inmiddels Brimstone weer afkijken!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.