ftv fashion tv balk onderaan in beeld geeft aan dat
fashion tv is verhuisd naar nieuwe frequency
eutelsat/hotbird 13c tp91 frequency 12539h
@Ziggo kanaal 133
zo nu en dan komt de melding in beeld
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@RoWi. : Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat zit. Heeft Ziggo zelf helemaal geen ontvangststations meer met schotelantennes? De lokale kabelexploitant had vroeger een hoge mast en diverse schotelantennes. Krijgt Ziggo alle niet Ziggozenders via Red Bee?
@Pasi schreef:Oke, maar dan zou Ziggo dit aan Red bee moeten doorgeven en zich ( weer ) niet achter een derde verbergen.
Dat zou niet eens nodig moeten zijn, ik ga er zelfs van uit dat deze melding ook bij de andere TV providers die deze zender door geven zichtbaar was.
@Gertjan Woudenb schreef:@RoWi. : Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat zit. Heeft Ziggo zelf helemaal geen ontvangststations meer met schotelantennes? De lokale kabelexploitant had vroeger een hoge mast en diverse schotelantennes. Krijgt Ziggo alle niet Ziggozenders via Red Bee?
Tenzij ik het mis heb, dan zal het vast verbetert worden, komt nu alles behalve lokale omroepen uit Hilversum.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.