Vraag
Reacties
Oplossing
jojojens
Level 1

extra mediabox voor boven

Sinds eind augustus bezig de next met extra next voor boven in huis te krijgen .

Helaas is de uitgifte van de 2e next gestopt  , gisteren maar weer even gebeld hoe de status inmiddels is.

Want blijf problemen met mediabox xl houden houden (al 2 jaar) , tot mijn grote verbazing werd mijn medegedeeld dat de kleine next box niet meer word uitgegeven.

Ik moest maar een cam module nemen , past helaas niet op mijn tv boven .

Wat een service weer van ziggo , ga mijn nu maar oriënteren om na 20 jaar over te stappen naar iemand die mij wel serieus neemt .

John J

0 Kudos
Oplossing
24 Reacties 24
Meldingen
Aan Uit
hanh
Oud Community-lid

Nee, er is geen relatie tussen een Next en een Standaard Mediabox aan de TV (of een CI+ Module met Smartcard in de TV).

@Anne H Ziggo Het is dus nog steeds zo dat je een Standaard Mediabox kunt bijbestellen. Dwz een Humax 5300C in fZiggo en een Pace Box in fUPC.
Daar is hier twijfel over. Niet ten onrechte! De Ziggo Site geeft je die mogelijkheid niet meer en Mijn Ziggo ook niet, zover ik kan overzien. Bellen of Chatten dan maar? Of hier in de Community regelen? Rare zaak, dan, die beter geregeld zou moeten worden.

Kun je dit nog verder toelichten?

PetertjeBol
Level 8

@hanh https://www.ziggo.nl/zakelijk/televisie/extra-digitale-ontvangers/

Een extra mediabox bestellen zou via de site zo gaan, de Next inderdaad niet.

Via de site staat er alleen niet bij welk type mediabox je geleverd krijgt, dit zal waarschijnlijk postcode afhankelijk zijn?

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@PetertjeBol Dat is goed gevonden, alleen dat is de zakelijke website helaas en daar kunnen consumenten niet bestellen.

0 Kudos
hanh
Oud Community-lid

Goed gevonden, inderdaad. Erg mistig allemaal.

0 Kudos
PetertjeBol
Level 8

oeps dan heb ik niets gezegd 

0 Kudos