1
Vraag
2
Reacties
RHEYNEN1

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

error SP 0.1.6.

Mijn media box heeft geeft ineens storing. ik krijg ineens storing SP 0.1.6. Het offline symbooltje brand en het telefoon symbooltje. Als ik hem opnieuw opstart scan de box eerst en loopt tot 100%. Daarna start hij opnieuw op en blijft hij op het opstart scherm met Welkom hangen. Ik heb de box reeds direkt in de meterkast aangesloten met het zelfde resultaat. Voorheen heeft het goed gewerkt.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RHEYNEN1
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Het werkt weer. Ik heb via de chat de tip gekregen de splitter er tussen uit te halen. Hierna kon de mediabox een update doen. Daarna de splitter er weer tussen gezet. Alles lijkt in orde nu.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

RHEYNEN1
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Het werkt weer. Ik heb via de chat de tip gekregen de splitter er tussen uit te halen. Hierna kon de mediabox een update doen. Daarna de splitter er weer tussen gezet. Alles lijkt in orde nu.

THIJSPENNINGS

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oke. Ik heb sinds vandaag ook de foutmelding SP 0.1.6. Schijnt een bekend probleem te zijn bij Ziggo maar er is nog geen oplossing. Heb al met twee medewerkers gechat maar helaas.  De oplossing mbt de splitter heb ik niet doorgekregen. Mediabox heeft altijd uitstekend gewerkt

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

 

@THIJSPENNINGS Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

THIJSPENNINGS

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bert,

 

Hierbij mijn aansluitingen. Heeft altijd goed gewerkt en sinds gisteren Error SP 0.1.6.

Volgens mij hebben meerdere gebruikers er ineens last van. Dus volgens mij ligt het niet aan mijn aansluitingen

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Er is een nieuwe update op je mediabox XL gekomen die nu niet doorloopt vanwege één of andere aansluiting die niet het juiste signaal doorgeeft.

 

Dat kan de versterker zijn of de wandcontactdoos.

 

Een Ziggo moderator kan de juiste acties adviseren, dan wel actie ondernemen.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

@THIJSPENNINGS

 

Het lijkt erop dat er een doorlussing zit vanuit de meterkast naar een wandcontactdoos in de woonkamer. Het beste is om de Mediabox XL rechtstreeks op de AOP aan te sluiten (meterkast)

Wil je dat eens testen?

NicoV1

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heb ook de splitter er tussenuit gehaald maar zonder resultaat...

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemorgen @NicoV1, in dit topic lees ik dat alles weer lijkt te werken gelukkig 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic