1
Vraag
2
Reacties
JvdHoeven

Level 4
  • 28Posts
  • 2Oplossingen
  • 10Likes

e101-4 gevolgd door e16-4 - ook na 3x contact met support

De mediaBox Next ontvangen en daarbij werden onze eigen CI+ modules zonder aankonding direct afgesloten.
Moest maar via Ziggo nieuwe bestellen. NIET terug te draaien. Na 1,5 uur discussie wel een nette korting gekregen en zou een nieuwe CI+ moduele +simkaart ontvangen. En dan begint de vervolg "ellende", CI+ module ontvangen (overigens uit 2017 terwijl degene van Ziggo die we een lange tijd hebben gebruikt en moest terugsturen in 2018 waren geproduceerd). Werkte niet. Gebeld, moest nog geduld hebben - werd nog omgezet. Na enige dagen nog niets. Weer gebeld, activatie wat normaal automatisch moest verlopen was niet uitgevoerd. Werd nu met het handje een stapje verder gezet. Weer even geduld hebben. Vandaag werd onder Mijn Ziggo wel de CI+ module zichtbaar maar nog steeds geen beeld (uiteraard wel NED1,2,3). Weer gebeld, reset uitgevoerd wacht even een half uur. Na 20.00 is de servicedesk dicht maar nog steeds geen beeld. Erg blij met de Next, maar het geleuter met de CI+ module drukt enorm het plezier.  De eerste servicemedewerker gaf aan dat je helemaal geen CI+ module nodig hebt om TV te kunnen kijken (met minder kanalen). Kwam er voor de rest niet uit met het merk en type TV - "het zou moeten werken". Tweede servicemedewerker wist wel dat dit te realiseren was met de frequentie 4444 i.p.v. 5555. Dat werkt wel maar er missen dan een aantal kanalen waar we vaak naar kijken. En SD kwaliteit (alleen NED1,2,3 in HD rest SD) in 2022?  Terugkomend op de CI+ module, via Mijn Ziggo nog een reset uitgevoerd maar helaas... het probleem houdt aan. PS nieuwbouw en 3 jaar geen problemen gehad met de oude CI+ module in dezelfde TV.

41 Reacties 41
JvdHoeven
Topicstarter
Level 4
  • 28Posts
  • 2Oplossingen
  • 10Likes

Goedemiddag Jamyla,

 

CI+ module en kaartje doen het weer (en staan onder mijn Ziggo). Bedankt weer iedereen en hopelijk hoef ik  voor dit probleem niemand meer "lastig" te vallen.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5813Posts
  • 690Oplossingen
  • 2429Likes

Helemaal goed @JvdHoeven. Fijn dat je ons update in je topic, dankjewel 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic