Dankjewel voor je terugkoppeling, @JvdHoeven! En @youriy thanks voor het meedenken.
Ik zie dat de smartcard op de 15e volledig geheractiveerd onder je abonnement actief staat. Als die nummers vanuit Mijn Ziggo overeenkomen met de CI+ module en smartcard die je hebt, dan is dat in ieder geval weer geregeld. Het is dan zaak dat deze op je televisie goed geïnstalleerd wordt. Ik begrijp dat je dit nu meerdere keren hebt geprobeerd, maar dat dit nog geen succes oplevert.
Nu klinkt het volgende even heel stom, maar het komt zo vaak voor dat het toch even handig is om te benoemen... Zit de smartcard goed in de CI+ module en niet verkeerd om? En zit deze op de juiste manier in de tv?
Mooi, nu dat we dat gehad hebben en toch even voor de extra dubbelcheck hebben gecontroleerd, kunnen we verder. Loop je ergens in de installatie ergens tegenaan? Of kun je alle stappen uit het stappenplan makkelijk voltooien, maar blijf je aan het eind een E101-4 of E16-4 melding houden?
Je hebt de heractivatie vanuit Mijn Ziggo ook al uitgevoerd terwijl je de tv op NPO1 aan hebt staan voor een kwartier?
Heb je ook al gecontroleerd op deze pagina (onder het kopje "Test je tv") of je televisie wel gecertificeerd is voor een CI+ module?