1
Vraag
2
Reacties
brasem

Level 1
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

e 100-4 foutmelding

Ik wil mijn humax 5200c opnieuw gebruiken. De smartcard heb ik via de website laten resetten. Dat heeft niet geholpen. Telefonische hulp van ziggo en het naar de fabrieksinstellingen resetten ook niet. Ik blijf de e 100-4 melding houden.

Er zou een monteur bij moeten komen volgens de helpdesk. 

Het vreemde is dat de mediabox van ziggo zonder smartcard geen problemen geeft.

Aan de humax kan het niet liggen want op een ander toestel blijft de foutmelding 

 

Wie herkend dit probleem en weet de oplossing?

41 Reacties 41
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

Graag gedaan @brasem 

ik hoop dat @Alex Ziggo nog wat kan met je andere smartcard(s).
Hij zal vast nog reageren. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes
brasem wrote:

Hallo Alex en Willem.

 Ik heb de card gewisseld en nu kan ik via mijn eigen humax kijken en opnemen. Bedankt voor de tip.

Overigens snap ik niet dat mijn oude cards niet opnieuw geactiveerd konden worden.

Bedankt voor het meedenken en uiteindelijk oplossen.

 

Groet brasem Jan

Mooi dat dat in ieder geval werkt. Goede tip, @Willem-A 

 

Ik ben opnieuw je abonnement bij langs gegaan, daar staat alles goed. Al je 3 kaarten zijn nog steeds actief bij ons.

Ik heb enkele keren wanneer dit topic voorbij kwam ook nog even een opfrisser gestuurd naar de kaarten, maar nog zonder resultaat dus. Hierbij raad ik wel vaak aan om de box/module met deze smartcard op een werkende zender te hebben, dus wellicht hebben we elkaar gekruist. Ik zie ook dat je zelf op deze kaarten je abonnement opnieuw hebt opgehaald via Mijn Ziggo. Het is nog mogelijk dat het signaal niet lekker zit, waardoor deze signalen niet aan kunnen komen. Of het heeft simpelweg meerdere pogingen nodig.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic