brasem wrote:
Hallo Alex en Willem.
Ik heb de card gewisseld en nu kan ik via mijn eigen humax kijken en opnemen. Bedankt voor de tip.
Overigens snap ik niet dat mijn oude cards niet opnieuw geactiveerd konden worden.
Bedankt voor het meedenken en uiteindelijk oplossen.
Groet brasem Jan
Mooi dat dat in ieder geval werkt. Goede tip, @Willem-A
Ik ben opnieuw je abonnement bij langs gegaan, daar staat alles goed. Al je 3 kaarten zijn nog steeds actief bij ons.
Ik heb enkele keren wanneer dit topic voorbij kwam ook nog even een opfrisser gestuurd naar de kaarten, maar nog zonder resultaat dus. Hierbij raad ik wel vaak aan om de box/module met deze smartcard op een werkende zender te hebben, dus wellicht hebben we elkaar gekruist. Ik zie ook dat je zelf op deze kaarten je abonnement opnieuw hebt opgehaald via Mijn Ziggo. Het is nog mogelijk dat het signaal niet lekker zit, waardoor deze signalen niet aan kunnen komen. Of het heeft simpelweg meerdere pogingen nodig.