josclarijs
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

display mdiabox xl

Zijn er meer mensen die moeite hebben om het display van de mediabox XL om deze te kunnen lezen.

Ik kan e.e.a. pas lezen bij een lees afstand van 15 cm. kan de helderheid cq contrast hoger ingesteld worden?

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 910Posts
  • 96Oplossingen
  • 219Likes

Dankjewel voor het testen!

Ik heb toch nog even navraag gedaan bij een collega omdat het lastig te bepalen is wanneer iets wel of niet helder genoeg is.

Bij de oude software was de helderheid van het display aan te passen zoals @Bert eerder ook al zei. Dit is bij de nieuwe software niet meer zo. Stel dat je hem bij de oude software op zijn helderst had staan, dan is dit inderdaad minder helder.

Het kan niet anders dan dat je dit sinds de nieuwe upgrade ervaart. Klopt dat? 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47649Posts
  • 2889Oplossingen
  • 10507Likes

Heb je de oude of de nieuwe software op de Mediabox XL?

Met de oude software kun je in de instellingen de sterkte instellen.

josclarijs
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik vermoed de nieuwe, kan niets over het display vinden.

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 910Posts
  • 96Oplossingen
  • 219Likes

Het display zou wel te lezen moeten zijn, @josclarijs Welkom op de Ziggo Community en goed dat je dit probleem bij ons voorlegt.

Kun je eens een foto sturen van hoe het display er uit ziet?

josclarijs
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

20210715_123250.jpg

 afstand 20cm

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 910Posts
  • 96Oplossingen
  • 219Likes

Het is altijd een beetje lastig te bepalen, maar dit is inderdaad niet heel helder. Wanneer je de box nu aanzet, wordt het display dan niet helderder?

josclarijs
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb hem uitgeschakeld 30 sec gewacht en weer ingeschakeld. Het display is niet helderder geworden.

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 910Posts
  • 96Oplossingen
  • 219Likes

Dankjewel voor het testen!

Ik heb toch nog even navraag gedaan bij een collega omdat het lastig te bepalen is wanneer iets wel of niet helder genoeg is.

Bij de oude software was de helderheid van het display aan te passen zoals @Bert eerder ook al zei. Dit is bij de nieuwe software niet meer zo. Stel dat je hem bij de oude software op zijn helderst had staan, dan is dit inderdaad minder helder.

Het kan niet anders dan dat je dit sinds de nieuwe upgrade ervaart. Klopt dat? 

Bekijk in context

josclarijs
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Neen, het is altijd slecht zichtbaar geweest. Echter omdat je hem alleen met de tv gebruikte zag je op het scherm wel welke zender je voor had staan. Nu dat ik digitale radio luister moet ik steeds naar de box lopen om te kijken op welke zender hij staat. Omdat ik niet de tv aan wil hebben als ik radio luister.