Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
goedemiddag,
Doordat mijn oude Philips TV de geest gaf, heb ik een nieuwe eveneens Philips TV aangeschaft. Ik beluisterde voorheen digitale radio via de Ziggo Next. Dit ging altijd probleemloos zónder dat de TV aan hoefde. Maar sinds de aanschaf van mijn nieuwe TV lukt dit niet: de TV lijkt aan te moeten staan! De mediabox Next is met een minijack verbonden met de AUX van mijn Yamaha. Op het display van mijn Yamaha komt sinds kort de tekst Volume Mute te staan, maar als ik de mute uitzet, gebeurt er niets. Vraag: hoe kan ik radio luisteren, zonder dat de TV aan hoeft?
PS. Ik heb gezien dat er eerder soortgelijke vragen zijn gesteld binnen dit forum, maar nergens heb ik een oplossing gevonden. Of heb ik iets over het hoofd gezien?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@WimC , op wonderbare wijze is het probleem nu opgelost; met de linkerknop op de Ziggo AB kan ik de TV uitschakelen, terwijl de Next actief blijft om radio te beluisteren. Wat ik gedaan of nagelaten heb weet ik niet, maar ik kan gewoon radio luisteren. Thanx!
Dag @jim53
Als de afstandsbediening van je Mediabox Next is gekoppeld aan de rest van je apparatuur, dan kun je op de afstandsbediening met de knop linksboven (TV) de TV uitzetten.
Je Yahama; welk model/type is dat en hoe is die verbonden met je TV en de Mediabox Next?
@Hoi@Wim C.,
Mijn eenvoudige Yamaha is van het type MCR-Bo43. Door op de linker knop te drukken ging de TV inderdaad uit. Het lampje van de Mediabox Next bleef branden, maar het radio signaal bleef uit. Op de display van de Yamaha verschijnt de tekst Volume Mute, wat hij voorheen nooit deed. Zoals ik eerder aangaf: de mediabox is met een mini jack verbonden met de AUX van de Yamaha.
@WimC , op wonderbare wijze is het probleem nu opgelost; met de linkerknop op de Ziggo AB kan ik de TV uitschakelen, terwijl de Next actief blijft om radio te beluisteren. Wat ik gedaan of nagelaten heb weet ik niet, maar ik kan gewoon radio luisteren. Thanx!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...