ik gebruik voor zowel radio als tv het technicolor modem die gekoppeld is via een versterker aan 6 tv 's /tuners , hetgeen prima beviel. Nu Ziggo niet meer het analoge radio signaal via de kabel verstuurd zit ik met de vraag hoe los ik dit op. Ik wil niet alle radio's aan een kabeltje hangen. Kan ik de Quantis van Ziggo voor de versterker/verdeler plaatsen en zodoende op alle radio's het digitale signaal ontvangen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
De quantis is geen omvormer, maar gewoon een digitale dvb tuner, zoals ook in je 6 tv 's /tuners zit.
Hij wordt dus naast of in plaats van de andere apparatuur gebruikt.
Je fm radio's/ontvangers zijn alleen nog met een antenne geschikt voor radio ontvangst.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De quantis is geen omvormer, maar gewoon een digitale dvb tuner, zoals ook in je 6 tv 's /tuners zit.
Hij wordt dus naast of in plaats van de andere apparatuur gebruikt.
Je fm radio's/ontvangers zijn alleen nog met een antenne geschikt voor radio ontvangst.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.