1
Vraag
2
Reacties
jack.stuifberge

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

digitaal kijken op nieuwe TV Toshiba 43U2983DGL.

Installeren van de smartcard of CI+ module is mij onbekend en in de ziggo analoog digitaal wegwijzer  via de pc kom ik niet tot een resultaat., Het stopt omdat de afbeeldingen van het scherm na het indrukken van het menu niet  overeenkomen  met wat op mijn scherm komt. Ik kan nu maar een paar zender ontvangen. ik gaat wel als ik weer via de mediabox (Humx) aga kijken. Kan iemand mij helpen,  alvast bedankt.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
jack.stuifberge
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hallo, bedankt voor de reacties,  en sorry omdat ik het nummer niet goed heb aangegeven het is inderdaad 43 U 2963 DGL.

Inmiddels heb ik met een hulpstuk een smartcard in de tv gestoken en nu werkt de ontvangst en weergave naar behoren. Mooi beeld en goed geluid.

Ik zoek nog naar het instellen van een timer zodat de tv aan en uit gaat op door mij gewenste tijden.

 

Overigens geweldig dat er zo'n  community bestaat om te helpen.

 

Jack Stuifbergen

 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik kan nergens dit model vinden bij Toshiba en nergens online.

Is dit het juiste model nummer?

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Ik kan dit model TV nergens vinden. Maar zit er in het menu van de TV geen mogelijkheid om zenders digitaal te zoeken?

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Ik denk dat het deze is. 43U2963DGL

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

@Be rt  Ik zie toch wel een tuner:

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Jan F. Goed gevonden, ik zag dit niet op andere websites.

Ik heb mijn vorige bericht verwijderd. @jack.stuifbergen 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @jack.stuifbergen, je wil natuurlijk dat alles bij zo'n nieuwe tv vlekkeloos verloopt! Welkom op de Ziggo Community trouwens 🙂 

Laten we even vanaf het begin beginnen: Wil je graag met een Ci+ Module kijken of wil je zonder module of kastje kijken? De instellingen (en resultaten) verschillen hiervoor namelijk.

Ook geef je aan “Ik kan nu maar een paar zender ontvangen”. Welke zenders zijn dat? En krijg je een melding op de andere?

Ik ben erg benieuwd naar de huidige situatie, laat je het ons weten?

jack.stuifberge
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hallo, bedankt voor de reacties,  en sorry omdat ik het nummer niet goed heb aangegeven het is inderdaad 43 U 2963 DGL.

Inmiddels heb ik met een hulpstuk een smartcard in de tv gestoken en nu werkt de ontvangst en weergave naar behoren. Mooi beeld en goed geluid.

Ik zoek nog naar het instellen van een timer zodat de tv aan en uit gaat op door mij gewenste tijden.

 

Overigens geweldig dat er zo'n  community bestaat om te helpen.

 

Jack Stuifbergen

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic