1
Vraag
2
Reacties
TonyBony

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

digitaal geluid via chromecast 4 K met google tv.

Hallo, ik heb een vraag waarom "dolby digital" alleen aan gaat op de zender mtv live.

Dit 5.1 geluid gaat alleen aan als ik op het grote pictogram!! van de zender klikt.

Als je later zapt met de balk onderin en weer terug op mtv-live is het  5.1 geluid weer weg totdat je weer terugklikt op het grote pictogram. .?

De andere zenders met dolby digital geven niks door, alleen 2.0.    Terwijl op de mediabox wel heel veel dolby digital doorgegeven worden.

Heeft iemand een oplossing om alle zenders met dolby digital, dit te laten werken, of is de app nog in aanbouw.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4335Posts
  • 569Oplossingen
  • 2106Likes

@TonyBony Allereerst welkom op de Community!

Wanneer Dolby Digital enkel op MTV - en omslachtig werkt om het activeren - is het logisch dat je hier vragen over hebt. Om eerlijk te zijn heb ik hier geen logische verklaring voor, aangezien het nog niet officieel ondersteund wordt. Daarnaast horen we vaker dat het op willekeurige zenders werkt. De wens wordt wel breed gedragen en zal het wellicht op termijn uitgerold worden. Wanneer, hoe of wat is echter een kwestie van tijd.

 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4335Posts
  • 569Oplossingen
  • 2106Likes

@TonyBony Allereerst welkom op de Community!

Wanneer Dolby Digital enkel op MTV - en omslachtig werkt om het activeren - is het logisch dat je hier vragen over hebt. Om eerlijk te zijn heb ik hier geen logische verklaring voor, aangezien het nog niet officieel ondersteund wordt. Daarnaast horen we vaker dat het op willekeurige zenders werkt. De wens wordt wel breed gedragen en zal het wellicht op termijn uitgerold worden. Wanneer, hoe of wat is echter een kwestie van tijd.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic