albertwerner
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

digitaal audio - geen signaal bij dataverkeer

Ik heb problemen met geluid digitale radio .zodra er data verkeer is wifi of bekabeld geeft de quantis aan  geen signaal.Iemand bekend met dit probleem?

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
albertwerner
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Helaas ook dit werkt niet. Ben al even bezig heb nieuwe kabel gehaald alle andere apparatuur los gekoppeld .In de connectbox twee internet kabels een van de pc en een voor de tv. Geen idee wat ik verder nog kan doen dus ziggo gebeld voor storingsmonteur. We gaan het zien .Even goed bedankt

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49169Posts
  • 3011Oplossingen
  • 10960Likes

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de quantis op aangesloten zit?

albertwerner
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

signaal komt binnen in wcd splitter tv en connectbox. van splitter eerst naar quantis vandaar doorverbinden naar tv. andere kabel naar connectbox voor  internet IMG_20210817_194430.jpgIMG_20210811_141637.jpg

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49169Posts
  • 3011Oplossingen
  • 10960Likes

Een vreemde mogelijke oplossing, maar nogal eens effectief.

Wissel de stekkers eens om op de splitter.

albertwerner
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Helaas ook dit werkt niet. Ben al even bezig heb nieuwe kabel gehaald alle andere apparatuur los gekoppeld .In de connectbox twee internet kabels een van de pc en een voor de tv. Geen idee wat ik verder nog kan doen dus ziggo gebeld voor storingsmonteur. We gaan het zien .Even goed bedankt

Bekijk in context

Uitgelicht topic