1
Vraag
2
Reacties
per23

Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

dhcp server inschakelen ziggo modem - telefoon ziet versterker niet.

Hallo,
ik heb een pioneer avx 923 tuner versterker aangesloten met een kabel aan de ziggo modem. Nu wil ik gebruik maken van de pioneer control app op mijn telefoon, maar hij ziet de tuner versterker niet. In de handleiding van de versterker staat dat ik de dhcp server moet inschakelen op de modem. Hoe doe ik dat?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
per23
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Nog bedankt voor je reactie. Ben erachter gekomen dar mijn smartphone op een andere netwerk zat. Nu doet de app het wel. In de app zit ook een doorsluizing Naar de spotifyapp, maar kan geen muziek van spotify afspelen via de versterker, wel via de bekabelde PlayStation . Waarschijnlijk omdat daar spotify voorgeinstalleerd is

Bekijk in context

5 Reacties 5
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Wat voor modem heb je.

De DHCP staat standaard al ingeschakeld op je modem met een Statisch IP adres, waarschijnlijk ook al op IPv4

Er zijn ook gemeente's en regio's waar IPv6 via de DHCP kan ingeschakeld worden, maar beste dit even te laten controleren.

Je DHCP Inschakelen ga naar je inlog modem op http://192.168.178.1 Log in met je wachtwoord.

Eenmaal ingelogd op je Arris Connect Box of Compal Connect Box kies Tabblad Geavanceerde Instellingen en daar staat de DHCP tussen.
per23
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
dank je wel zal straks kijken of de DHCP server is ingeschakeld. Mocht de DHCP server al ingeschakeld zijn dan heb ik een ander probleem, kan ik dan ook hier terecht of moet ik me wenden naar de pioneer forum als die er is?
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
De DHCP is altijd ingeschakeld, en je kan hier in dit topic gewoon je bericht neerzetten. Kan zijn dat je een poort moet openzetten of een MacAdress toevoegen. Er komen vanzelf ervaren Super Users of Community Leden die hier meer vanaf weten en anders zie je ook nog vanzelf een Moderator langskomen. Hulp is er altijd voor je :blush:
per23
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Nog bedankt voor je reactie. Ben erachter gekomen dar mijn smartphone op een andere netwerk zat. Nu doet de app het wel. In de app zit ook een doorsluizing Naar de spotifyapp, maar kan geen muziek van spotify afspelen via de versterker, wel via de bekabelde PlayStation . Waarschijnlijk omdat daar spotify voorgeinstalleerd is
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Super dat het geregeld is en gelukt is.:blush:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic