1
Vraag
2
Reacties
astridtje59

Level 1
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

cs1010

Sinds ik de nextbox voor de tv heb is het mis, code cs1010. De box staat inmiddels wel in mijn ziggo, maar ik denk dat men vergeten is mijn tv max abbo over te zetten naar deze box zelfs de afstand bediening doet het niet. Ik stream sinds die tijd naar mijn tv en dat is wel heel erg vervelend.

39 Reacties 39
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@astridtje59 Mijn collega's van het gespecialiseerde team laten je weten wat de verdere vervolgstappen zijn. Zij zullen je dus z.s.m. van aanvullende informatie voorzien.

astridtje59
Topicstarter
Level 1
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Inloggen is momenteel niet mogelijk. Probeer het straks nogmaals.

Dit krijg ik al dagen te zien, als ik naar Mijn Ziggo wil gaan

astridtje59
Topicstarter
Level 1
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Vind het nu wel erg lang gaat duren hoor. Wat is er nu moeilijk aan om een nexbox te activeren. Leg het nou eens goed uit zodat anderen er ook wat aan hebben, die zolang en langer zitten te wachten.

astridtje59
Topicstarter
Level 1
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

k kom ineens op het idee om eens het serienr van mijn box te kijken met wat in mijn ziggo staat en daar mis ik 2 eindcijfers. Zou dat de reden kunnen zijn dat ik al die tijd niet naar tv kan kijken?

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dat lijkt mij een correcte aanname.

astridtje59
Topicstarter
Level 1
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoe kan ik dat oplossen?

 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dat zal via een moderator of telefonisch moeten worden opgepakt. Het lijkt mij niet dat er bewust minder cljfers in de Mijn Ziggo omgeving staan.

astridtje59
Topicstarter
Level 1
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dat klopt, ik kan dat niet veranderen dat is toen door iemand handmatig erin gezet. Dus als iemand dit voor mij kan doen, graag. het eindcijfer moet dus eindigen op 75

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

De laatste 2 cijfers worden intern niet gebruikt. Daar zit het probleem niet in. 

Ik snap dat het lastig is, maar het gaat hier om een activatieprobleem. Ik wil niet gaan doen alsof dit normaal is, want dat is het totaal niet. Helaas komt het wel meer voor de laatste tijd :-(. Een monteur gaat hier ook niet bij helpen, omdat het een fout/vastloper in de administratie is. Monteurs kunnen hier helaas ook niets mee. 

astridtje59
Topicstarter
Level 1
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nou, ik wacht dan maar weer af. bedankt voor het snelle antwoordt

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Wat jammer,het leek zo'n goede gedachte.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Ik zie inmiddels geen vastlopers meer op je klantnummer, @astridtje59 . Hoe staat het er voor? 🙂

astridtje59
Topicstarter
Level 1
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

op internet gaat het nu goed, ik zal even de tv aanzetten tv nog geen signaal via hdmi en tv max. Alleen digitaal dan zit de kabel rechtstreeks in de tv en standaard pakket

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@astridtje59 Zojuist heb ik een terugkoppeling ontvangen van een van mijn collega's van het gespecialiseerde team wat ook met jouw melding bezig is. 
Ik heb je een privébericht gestuurd met verder informatie. Zou je hierop willen reageren?

astridtje59
Topicstarter
Level 1
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

En alles doet het weer tot nu toe. Bedankt

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @astridtje59 
Goed nieuws! De vastlopers zijn opgelost. Werkt alles momenteel weer naar tevredenheid? 

astridtje59
Topicstarter
Level 1
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik moet alleen even nog de tv checken. Tv nog niet. staat nog steeds Cs1010

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @astridtje59 
Check! Sinds gisteren staat de Mediabox Next met serienummer 2261790373 actief. Wil je voor de zekerheid ook controleren of dit de Mediabox Next is die jij hebt aangesloten? Zo ja, dan zou je vanaf heden de installatie moeten kunnen doorlopen. Mogelijk dat je de Mediabox Next even opnieuw moet aansluiten en resetten. 

Pimpampet1448

Level 2
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik hoop dat mijn cs1010 probleem ook snel wordt opgelost. Duurt nu ook al 11 dagen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

 @Pimpampet1448 Blijf SVP in je eigen topic reageren om verwarring te voorkomen. 

cs1010 en incompetente helpdesk | Ziggo Community

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic