Nadat ik al een maand aan het lijntje wordt gehouden door de support chat hoop ik dat iemand mij hier eindelijk eens duidelijkheid kan geven over wat er precies op de achtergrond gebeurt en moet gebeuren voordat ik weer tv heb? De tips van coax kabel in de tv steken heb ik al gehad. Ik hoor graag of ik hier verder kan worden geholpen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik trek even een flesje champagne open en ga weer heerlijk tv kijken! Het werkt! Dank voor je headsup @Lycke Ziggo!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Zoal je dus al gelezen hebt is er een activatie probleem, daar kunnen wij als medeklanten niet mee helpen .
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, binnen een paar werkdagen langskomen in ieder topic.
Zij kunnen diep in de systemen kijken en zien wat er misgaat en welke actie nog uitgevoerd moet gaan worden om je abonnement te activeren.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.
Hi @Mikevonk, goed dat je je hier meldt, welkom!
Wat een deceptie dat het zó lang moet duren voordat je TV kan kijken. Ik snap dat je ook snel beetje zat bent van het kijken via de ‘tuner’.
We hebben op dit moment te kampen met diverse activatieproblemen, waar deze situatie ook onder valt. De order die ervoor zorgt om jouw Mediabox Next te activeren is aan onze kant volledig vastgelopen en het is helaas nog niet gelukt deze handmatig op te lossen. Omdat we hier dus meer situaties van hebben, duurt het helaas langer dan gebruikelijk.
Ik heb je situatie doorgezet naar het team wat hiervoor speciaal is ingericht om door te zetten en contact met je op te nemen hierover.
Hey @Mikevonk .
Ik zie dat de vastloper op je klantnummer verwijderd is. Maar ik twijfel nog een beetje of alles op dit moment nu wel goed staat. Hoe staat het ervoor bij jou? :-).
Het lijkt te werken….ik juich nog niet al te hard en ga het even proberen in te stellen…..ben zo terug @Lycke Ziggo
Ik trek even een flesje champagne open en ga weer heerlijk tv kijken! Het werkt! Dank voor je headsup @Lycke Ziggo!
Geniet ervan, @Mikevonk !!
Hoi @Lycke Ziggo ik heb exact hetzelfde probleem. Mn gegevens vind je in profiel. Hopelijk kun je me helpen.
@Pimpampet1448 Blijf SVP in je eigen topic reageren om verwarring te voorkomen.
cs1010 en incompetente helpdesk | Ziggo Community
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.