1
Vraag
2
Reacties
Mikevonk

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

cs1010 op mediabox next

Nadat ik al een maand aan het lijntje wordt gehouden door de support chat hoop ik dat iemand mij hier eindelijk eens duidelijkheid kan geven over wat er precies op de achtergrond gebeurt en moet gebeuren voordat ik weer tv heb? De tips van coax kabel in de tv steken heb ik al gehad. Ik hoor graag of ik hier verder kan worden geholpen. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mikevonk
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik trek even een flesje champagne open en ga weer heerlijk tv kijken! Het werkt! Dank voor je headsup @Lycke Ziggo!

Bekijk in context

9 Reacties 9
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Zoal je dus al gelezen hebt is er een activatie probleem, daar kunnen wij als medeklanten niet mee helpen .

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, binnen een paar werkdagen langskomen in ieder topic.
Zij kunnen diep in de systemen kijken en zien wat er misgaat en welke actie nog uitgevoerd moet gaan worden om je abonnement te activeren.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Mikevonk, goed dat je je hier meldt, welkom! 

Wat een deceptie dat het zó lang moet duren voordat je TV kan kijken. Ik snap dat je ook snel beetje zat bent van het kijken via de ‘tuner’. 

We hebben op dit moment te kampen met diverse activatieproblemen, waar deze situatie ook onder valt. De order die ervoor zorgt om jouw Mediabox Next te activeren is aan onze kant volledig vastgelopen en het is helaas nog niet gelukt deze handmatig op te lossen. Omdat we hier dus meer situaties van hebben, duurt het helaas langer dan gebruikelijk.

Ik heb je situatie doorgezet naar het team wat hiervoor speciaal is ingericht om door te zetten en contact met je op te nemen hierover.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Mikevonk . 

Ik zie dat de vastloper op je klantnummer verwijderd is. Maar ik twijfel nog een beetje of alles op dit moment nu wel goed staat. Hoe staat het ervoor bij jou? :-). 

Mikevonk
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Het lijkt te werken….ik juich nog niet al te hard en ga het even proberen in te stellen…..ben zo terug @Lycke Ziggo 

Mikevonk
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik trek even een flesje champagne open en ga weer heerlijk tv kijken! Het werkt! Dank voor je headsup @Lycke Ziggo!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Geniet ervan, @Mikevonk !!

Pimpampet1448

Level 2
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi @Lycke Ziggo ik heb exact hetzelfde probleem. Mn gegevens vind je in profiel. Hopelijk kun je me helpen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Pimpampet1448 Blijf SVP in je eigen topic reageren om verwarring te voorkomen.

cs1010 en incompetente helpdesk | Ziggo Community

 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic