Sinds kort heb ik een mediabox xl.
Daarvoor had ik een humax met harddiskrecorder.
Nu wil ik beide blijven gebruiken.
De mediabox om gewoon tv te kijken en de humax om toch zo af en toe wat op te nemen en te bewaren.
ik heb beide aan een coax aansluitingen geprobeerd. De humax heeft een coax in en een coax uitgang.
Als ik die gebruik krijg ik foutmeldingen op mijn Media box over slechte verbindingen.
Ook heb ik nog een splitter (coax naar tv en naar radio) geprobeerd, maar ook dan krijg ik foutmeldingen.
Heeft iemand een idee hoe ik dit wel goed werkend krijg?
Opgelost! Ga naar oplossing.
''Ook heb ik nog een splitter (coax naar tv en naar radio) geprobeerd''
Deze gaat niet werken je moet een andere splitter gebruiken.
Ook zal het doorlussen niet goed werken o.a. omdat de mediabox xl een retoursignaal verstuurt wat de humax niet kan verwerken.
Misschien is er nog wel meer mis met je binnenhuis installatie, als je wat foto's stuurt van je coax aansluitingen (zeker waar ziggo je huis binnenkomt) kunnen we misschien advies geven.
Het moet zeker kunnen , ik heb zo'n opstelling jaren werkend gehad.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
''Ook heb ik nog een splitter (coax naar tv en naar radio) geprobeerd''
Deze gaat niet werken je moet een andere splitter gebruiken.
Ook zal het doorlussen niet goed werken o.a. omdat de mediabox xl een retoursignaal verstuurt wat de humax niet kan verwerken.
Misschien is er nog wel meer mis met je binnenhuis installatie, als je wat foto's stuurt van je coax aansluitingen (zeker waar ziggo je huis binnenkomt) kunnen we misschien advies geven.
Het moet zeker kunnen , ik heb zo'n opstelling jaren werkend gehad.
ik heb de andere splitter besteld en zal die proberen.
zal hier laten weten of het geholpen heeft.
Hieronder een mogelijke aansluitschema waarbij je of een splitter gebruikt of een retour geschikte versterker zoals de FRA-752X.
Splitter vandaag binnen gekregen en alles werkt nu prima.
bedankt voor de reactie.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.