De signaalsterkte staat op goed op ongeveer 80% van de sterktebalk. De kwaliteit staat op maximaal. Dit is bij een paar zenders gemeten. Ik heb ook een extra box aangesloten via een aftakelement, Hirschmann TFC0811 demping van -1,7 en -8,5. Het signaal komt binnen op het overneempunt vlak bij de TV. Dan gaat het naar een splitterversterker van Technetix FRA-752/N (Beide door Ziggo aanbevolen). Het 1x versterkte signaal gaat naar het Ziggo Modem, het 2x versterkte signaal naar de IN van het aftakelement en het 4x versterkte signaal naar de Radio. Van het aftakelement gaat de -8,5 uitgang naar de Horizonbox en de -1,7 uitgang naar de Extra Mediabox, die zit op 20 meter afstand. Met deze situatie werkte alles vanaf Juni 2017 in het begin zonder problemen. Na werkzaamheden aan de buiteninstallatie door Ziggo (onderhoud) kregen we regelmatig uitvallen van beeld en zichzelf willekeurig opnieuw resetten van de Horizon. Via een monteur een nieuwe Horizon gekregen en het willekeurig resetten is nu voorbij, soms nog wel als hij uitstaat. Alleen af en toe komt de code 2020 voorbij, meestal midden in een uitzending. De extra mediabox staat tegenwoordig uit, geen spanning. Als die weer ingeschakeld wordt, heeft hij de Horizon zo gevonden, daar is niets mis mee. Rechtstreeks aansluiten van de Horizon is geen optie, dan heb ik ook geen internet, telefoon en radio meer, dan moet er minimaal toch een splitter tussen. Het probleem zit hem in af en toe, je kunt dan niet veel meer doen als herstarten of afwachten. Dit is ongeveer de huidige situatie. Groeten