cl+ module activeren

We ontvangen alleen nog maar NPO 1,2,3 HD RTL 4 etc niet meer?

Wiel112
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
1 Geaccepteerde oplossing

Dag Caecilia,

inmiddels hebben wij abonnement opgezegd. Alles terug naar kabel-tv. Daarom ook de CL+ niet meer actief. Bedankt voir het meedenken. Zal me nu ook afmelden van deze community.

Met vriendelijke groet,

wiel112. 

Bekijk in context

Wiel112
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
4 Reacties 4

Heb je je zenderpakket al eens opnieuw opgehaald via Mijn Ziggo.?

 

Haal je zenderpakket opnieuw op via Mijn Ziggo

 

https://community.ziggo.nl/support-video-s-272/haal-je-zenderpakket-opnieuw-op-via-mijn-ziggo-51823

Steefb
Expert
Expert
  • 7746Reacties
  • 1354Oplossingen
  • 2158Likes

HereIsTom
Raadgever
  • 287Reacties
  • 5Oplossingen
  • 37Likes

Hi @Wiel112 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Goed dat je even aan de spreekwoordelijke bel trekt. Je geeft aan dat je via de CI+ module alleen nog maar de ongecodeerde kanalen kunt bekijken. Als ik je gegevens bekijk dan zie ik dat hier al geruime tijd geen CI+ module actief heeft gestaan. Kan het zijn dat je deze elders hebt aangeschaft of wellicht in het verleden ooit van ons in bruikleen hebt gekregen en vergeten bent te retourneren? 

Cecilia Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 4244Reacties
  • 859Oplossingen
  • 1133Likes

Dag Caecilia,

inmiddels hebben wij abonnement opgezegd. Alles terug naar kabel-tv. Daarom ook de CL+ niet meer actief. Bedankt voir het meedenken. Zal me nu ook afmelden van deze community.

Met vriendelijke groet,

wiel112. 

Bekijk in context

Wiel112
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Uitgelicht topic