1
Vraag
2
Reacties
fredl1

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

cisco 8485 geen geluid

cisco 8485 aangesloten op nieuw aangeschafte tv hisense 43a7500f: tv geeft prima beeld maar GEEN geluid.

ter vergelijking humax 5000c en samsung smt c7140aangesloten en deze geven beide wel geluid (en beeld).

probleem ligt dus kennelijk bij cisco 8485.

 

wat is hier aan de hand ?

 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74988Posts
  • 5137Oplossingen
  • 21836Likes

Mogelijk defect door de leeftijd van de cisco 8485.

Kun je de cisco 8485 terugzetten naar de fabrieksinstellingen?

Bekijk in context

fredl1
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

geen defect want cisco werkte perfect op 'oude' tv (sony bravia kdl 32u4000).

maar terugzetten maar fabrieksinstellingen heeft gewerkt: nu beeld EN geluid !

bedankt voor de tip !

mocht ik er ooit nog eens achter komen welke (kennelijk gewijzigde) instelling de

'dader' is, dan zal ik dat laten weten.

Bekijk in context

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19111Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7235Likes

@fredl1 Hartelijk dank voor je terugkoppeling en ontzettend fijn dat het probleem met behulp van de tip is opgelost! 😉 Heel veel kijkplezier gewenst!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74988Posts
  • 5137Oplossingen
  • 21836Likes

Mogelijk defect door de leeftijd van de cisco 8485.

Kun je de cisco 8485 terugzetten naar de fabrieksinstellingen?

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4335Posts
  • 569Oplossingen
  • 2106Likes

Een warm welkom op de Community @fredl1 en gefeliciteerd met je nieuwe tv! Wel een valse start dat de Cisco box het niet doet op je nieuwe toestel. Heb je de tip van @Bert al eens getest? Loopt het geluid via de tv zelf of via externe speakers? 

fredl1
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

geen defect want cisco werkte perfect op 'oude' tv (sony bravia kdl 32u4000).

maar terugzetten maar fabrieksinstellingen heeft gewerkt: nu beeld EN geluid !

bedankt voor de tip !

mocht ik er ooit nog eens achter komen welke (kennelijk gewijzigde) instelling de

'dader' is, dan zal ik dat laten weten.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19111Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7235Likes

@fredl1 Hartelijk dank voor je terugkoppeling en ontzettend fijn dat het probleem met behulp van de tip is opgelost! 😉 Heel veel kijkplezier gewenst!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic