cisco 8485 aangesloten op nieuw aangeschafte tv hisense 43a7500f: tv geeft prima beeld maar GEEN geluid.
ter vergelijking humax 5000c en samsung smt c7140aangesloten en deze geven beide wel geluid (en beeld).
probleem ligt dus kennelijk bij cisco 8485.
wat is hier aan de hand ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Mogelijk defect door de leeftijd van de cisco 8485.
Kun je de cisco 8485 terugzetten naar de fabrieksinstellingen?
geen defect want cisco werkte perfect op 'oude' tv (sony bravia kdl 32u4000).
maar terugzetten maar fabrieksinstellingen heeft gewerkt: nu beeld EN geluid !
bedankt voor de tip !
mocht ik er ooit nog eens achter komen welke (kennelijk gewijzigde) instelling de
'dader' is, dan zal ik dat laten weten.
@fredl1 Hartelijk dank voor je terugkoppeling en ontzettend fijn dat het probleem met behulp van de tip is opgelost! 😉 Heel veel kijkplezier gewenst!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Mogelijk defect door de leeftijd van de cisco 8485.
Kun je de cisco 8485 terugzetten naar de fabrieksinstellingen?
geen defect want cisco werkte perfect op 'oude' tv (sony bravia kdl 32u4000).
maar terugzetten maar fabrieksinstellingen heeft gewerkt: nu beeld EN geluid !
bedankt voor de tip !
mocht ik er ooit nog eens achter komen welke (kennelijk gewijzigde) instelling de
'dader' is, dan zal ik dat laten weten.
@fredl1 Hartelijk dank voor je terugkoppeling en ontzettend fijn dat het probleem met behulp van de tip is opgelost! 😉 Heel veel kijkplezier gewenst!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.