Sindskort overgestapt naar ziggo. Beneden de humax 5300 en boven ci module.
Ci module is aangesloten, maar heb geen history Chanel bijvoorbeeld. Ik dacht dat het zenderpakket hetzelfde zou zijn.
Goed, alle stappen doorlopen. Via chat kan me ook niet helpen. Nou hopelijk weet iemand de oplossing.
Alvast bedankt
Opgelost! Ga naar oplossing.
Opgelost, ben na deze post nog een beetje aan het klooien geweest. De oplossing was simpeler dan gedacht.
Bij het automatisch afstemmen, volg je de kanalen. Dan moet je bij het afstemmen in het menu vrije kanalen (automatische keuze) op alle zenders zetten.
Had ik van het weekend dacht ik ook geprobeerd, maar toen zonder succes.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als je op kanaal 27 Disney Channel ziet en op 29 Nickelodeon dan kijk je op de CI naar het ongecodeerde signaal via netwerk id 4444, mogelijk is het dan nodig de zenders opnieuw te zoeken met netwerkid 5555.
In het zenderoverzicht ontbreekt History bij het Kabeltv pakket deze hoort op 28 zichtbaar te zijn.
Hmm dat is vreemd. Ik heb de stappen gevolgd, meerdere malen zelfs.
Ik heb het handmatig ingevoerd.
Kabel, digitaal, snel…
5555, 474000, nu even uit m'n hoofd 64qam en 6875 ks.
Heb zondag via klantenservice kaart laten activeren, die staat nu ook netjes op mijn ziggo.
Ik heb geprobeerd zenders opnieuw op te halen.
Maar nog geen succes
Opgelost, ben na deze post nog een beetje aan het klooien geweest. De oplossing was simpeler dan gedacht.
Bij het automatisch afstemmen, volg je de kanalen. Dan moet je bij het afstemmen in het menu vrije kanalen (automatische keuze) op alle zenders zetten.
Had ik van het weekend dacht ik ook geprobeerd, maar toen zonder succes.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.