1
Vraag
2
Reacties
tiro1

Level 4
  • 41Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

ci+ module opzeggen

Zoals anderen al hebben aangegeven, is het buitengewoon lastig om de CI+ module op te zeggen. Ik heb hem niet meer nodig vanwege een nieuwe tv die zelf digitale ontvanger heeft  (en in de woonkamer staat mediabox xl die meer functies biedt zeker na de upgrade).

Het zou fijn zijn als een moderator hierbij kan helpen, want via mijn ziggo kan het niet - ook al beweert men dat wel op de site - en bellen kost (te) veel tijd.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Monica
Community Moderator
Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 264Likes

Hey @tiro1! Wat irritant dat het niet lukte om de CI+ module op te zeggen. Ik heb het nu alsnog voor je in orde gemaakt. Je ontvangt van ons een bevestiging per mail van de opzegging, voor de CI+ module ontvang je een retourenveloppe. 

Bekijk in context

tiro1
Topicstarter
Level 4
  • 41Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

ik heb nog een humax kastje voor de andere tv, dus ik krijg alle zenders daarop. Bedankt voor het meedenken.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Dave!

Level 20
Super Expert
  • 20185Posts
  • 928Oplossingen
  • 6037Likes

@tiro1  Ik ga dit voorleggen aan een Ziggo medewerker en vragen of ze de CI+ Module willen verwijderen. Hiervoor komt een Medewerker zelf langs en neemt contact met u op.

Monica
Community Moderator
Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 264Likes

Hey @tiro1! Wat irritant dat het niet lukte om de CI+ module op te zeggen. Ik heb het nu alsnog voor je in orde gemaakt. Je ontvangt van ons een bevestiging per mail van de opzegging, voor de CI+ module ontvang je een retourenveloppe. 

youriy

Level 17
Expert
  • 2628Posts
  • 137Oplossingen
  • 574Likes

Op de tweede tv kun je dan alleen de ongecodeerde zenders ontvangen, bijna allemaal in sd.

Een ci- module is geen ontvanger, dus oude of nieuwe tv maakt niet uit. Ik zeg het even omdat je dit als reden opgeeft.

tiro1
Topicstarter
Level 4
  • 41Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

ik heb nog een humax kastje voor de andere tv, dus ik krijg alle zenders daarop. Bedankt voor het meedenken.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic