HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Zoals anderen al hebben aangegeven, is het buitengewoon lastig om de CI+ module op te zeggen. Ik heb hem niet meer nodig vanwege een nieuwe tv die zelf digitale ontvanger heeft (en in de woonkamer staat mediabox xl die meer functies biedt zeker na de upgrade).
Het zou fijn zijn als een moderator hierbij kan helpen, want via mijn ziggo kan het niet - ook al beweert men dat wel op de site - en bellen kost (te) veel tijd.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @tiro1! Wat irritant dat het niet lukte om de CI+ module op te zeggen. Ik heb het nu alsnog voor je in orde gemaakt. Je ontvangt van ons een bevestiging per mail van de opzegging, voor de CI+ module ontvang je een retourenveloppe.
ik heb nog een humax kastje voor de andere tv, dus ik krijg alle zenders daarop. Bedankt voor het meedenken.
@tiro1 Ik ga dit voorleggen aan een Ziggo medewerker en vragen of ze de CI+ Module willen verwijderen. Hiervoor komt een Medewerker zelf langs en neemt contact met u op.
Hey @tiro1! Wat irritant dat het niet lukte om de CI+ module op te zeggen. Ik heb het nu alsnog voor je in orde gemaakt. Je ontvangt van ons een bevestiging per mail van de opzegging, voor de CI+ module ontvang je een retourenveloppe.
Op de tweede tv kun je dan alleen de ongecodeerde zenders ontvangen, bijna allemaal in sd.
Een ci- module is geen ontvanger, dus oude of nieuwe tv maakt niet uit. Ik zeg het even omdat je dit als reden opgeeft.
ik heb nog een humax kastje voor de andere tv, dus ik krijg alle zenders daarop. Bedankt voor het meedenken.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...