Ik heb sinds een week een mediabox next in huis (de mediabox xl had de geest gegeven). In de gebruikershandleiding wordt verwezen naar het knopje ch +/-, o..a. om de afstandbediening terug te kunnen vinden en ook op de foto van de next in de handleiding is dit knopje te zien. Maar ...... die ch +/- knopjes zitten niet op mijn box next? Is dit een afwijkend model?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Er zijn 2 versies van de next, op de Humax versie die je hebt zitten die knoppen er niet meer op.
Ook de functie om de afstandsbediening terug te kunnen vinden is niet meer aanwezig.
Ziggo moet nodig zijn pagina's aan gaan passen. Deze versie wordt steeds vaker uitgegeven.
Ziggo levert Mediabox Next 2.0 aan beperkt aantal klanten | Totaal TV
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Er is ook een ander model Next, een Humax.
Mogelijk is het andere boekje, van de Arris, erbij terecht gekomen.
Er zijn 2 versies van de next, op de Humax versie die je hebt zitten die knoppen er niet meer op.
Ook de functie om de afstandsbediening terug te kunnen vinden is niet meer aanwezig.
Ziggo moet nodig zijn pagina's aan gaan passen. Deze versie wordt steeds vaker uitgegeven.
Ziggo levert Mediabox Next 2.0 aan beperkt aantal klanten | Totaal TV
Heb ff gekeken op de sticker op de onderkant en inderdaad, een Humax. Mij verder om het even, als hij goed doet vind ik het prima.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.