Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
TuLiPs
Level 5

ch +/- knop

Ik heb sinds een week een mediabox next in huis (de mediabox xl had de geest gegeven). In de gebruikershandleiding wordt verwezen naar het knopje ch +/-, o..a. om de afstandbediening terug te kunnen vinden en ook op de foto van de next in de handleiding is dit knopje te zien. Maar ...... die ch +/- knopjes zitten niet op mijn box next? Is dit een afwijkend model?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb
Level 20

Er zijn 2 versies van de next, op de Humax versie die je hebt zitten die knoppen er niet meer op.

Ook de functie om de afstandsbediening terug te kunnen vinden is niet meer aanwezig.

Ziggo moet nodig zijn pagina's aan gaan passen. Deze versie wordt steeds vaker uitgegeven.

Ziggo levert Mediabox Next 2.0 aan beperkt aantal klanten | Totaal TV

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Er is ook een ander model Next, een Humax.

Mogelijk is het andere boekje, van de Arris, erbij terecht gekomen.

Steefb
Level 20

Er zijn 2 versies van de next, op de Humax versie die je hebt zitten die knoppen er niet meer op.

Ook de functie om de afstandsbediening terug te kunnen vinden is niet meer aanwezig.

Ziggo moet nodig zijn pagina's aan gaan passen. Deze versie wordt steeds vaker uitgegeven.

Ziggo levert Mediabox Next 2.0 aan beperkt aantal klanten | Totaal TV

TuLiPs
Level 5
Topicstarter

Heb ff gekeken op de sticker op de onderkant en inderdaad, een Humax. Mij verder om het even, als hij goed doet vind ik het prima.