Rob Hopmans
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

blokkerig schokkend beeld

Ik heb sinds gisteren (weer) last van schokkerig beeld, zowel op mijn tv met uitzending gemist als gewone tv en toen ik via internet die programma s wilde kijken was het ook schokkerig. Is dit voor iemand herkenbaar?

2 Reacties 2
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49540Posts
  • 3049Oplossingen
  • 11086Likes

Welk modem heb je in gebruik?

Om je signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/deel-je-tip-91/waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaardes-van-mijn-modem-292... 

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5365Posts
  • 1243Oplossingen
  • 1652Likes

Hi @Rob Hopmans 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Knap irritant als je kijken van televisie niet zonder slag of stoot gaat! Ik begrijp dat je het probleem ervaart tijdens live tv-kijken met jouw mediabox (HD Pace), Programma Gemist en ook via Ziggo GO. In het algemeen hebben blokken of haperingen in de beeldkwaliteit te maken met een verstoord coax-signaal. Deze verstoringen zie je dan terug in de beeldkwaliteit. Het kan voorkomen dat dit op enkele zenders speelt en niet alle zenders. Net als @Be rt ben ik erg benieuwd naar foto's van de hoofdaansluiting en aansluiting(en) richting jouw modem en televisie. Wil je deze hier delen? 

Wat betreft Ziggo GO. Toen je de programma's wilde bekijken via Ziggo GO kreeg je dus ook allerlei blokken te zien. Ervaar je dit zowel via ziggogo.tv als via de Ziggo GO App? Hopelijk zien we je snel terug met meer informatie. 

Uitgelicht topic