Nou is de vraag ik had even de instructie gelezen hoe je dit pakket aansluit en ik zie in de aansluitinstructie op ziggo dat je twee uitgangen zou moeten hebben op de aop echter mijn upc aop heeft er maar 1 moet deze dan vervangen worden of zit er een een splitter in het installatie pakket ?
mvg
Edwin
Opgelost! Ga naar oplossing.
Rheden51 wrote:Hoi hierbij de foto,
mvg
Edwin,
is verouderd moet vervangen woorden door een ziggo monteur
een moderator kan een monteur voor je inplannen
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
het klopt dat een aop maar een uitgang heeft op het aop moet een splitter de POA-01-B
op de splitter moet links het modem recht de tv
zou je toch even een foto willen van de hoofdaansluiting het aop zodat we kunnen beoordelen of die geschikt is voor giganet of vervangen moet woorden het is niet toegestaan om het aop zelf te vervangen een monteur vervangt die kosteloos
Hoi hierbij de foto,
mvg
Edwin,
Rheden51 wrote:Hoi hierbij de foto,
mvg
Edwin,
is verouderd moet vervangen woorden door een ziggo monteur
een moderator kan een monteur voor je inplannen
Hoi Dank je.
ik ben nieuw hier komt een moderator gewoon langs of moet ik iets doen?
Mvg
Edwin,
Rheden51 wrote:Hoi Dank je.
ik ben nieuw hier komt een moderator gewoon langs of moet ik iets doen?
Mvg
Edwin,
moderators komen vanzelf langs wel kan het door de coronacrisis wat langer duren
@Vincent Ziggo of @Lycke Ziggo zou het wel kunnen regelen
Hey @Rheden51 . Welkom hier!
Ah, goed dat je contact opneemt. Een monteur inplannen voor de installatie is hier zeker geen overbodige luxe.
Voor wanneer is je nieuwe abonnement aangevraagd? Een installatiemonteur zou je zelf moeten kunnen aanvragen op www.ziggo.nl/monteur. Laat je even weten of het lukt? Zo niet, maak ik een afspraak voor je ^^.
Hoi Lycke,
het abonnement start 01-02-2021. lukt me niet om iets in te plannen kom telkens bij een chat functie uit is dat de bedoeling?
Mvg
Edwin
Ooh, dat duurt nog wel een tijdje.
Ik ga je helpen met de monteur. Maar dat kunnen we nu nog niet doen. Neem een weekje voor de datum nog even contact op, oké? Gaan we het dan regelen ^^
Hoi Lycke,
Ik vroeg me af is het nu de tijd om een afspraak te maken voor mijn AOP te vervangen.
Mvg
Edwin
Ik zie dat je abonnement nog niet actief staat, maar we kunnen wel al een afspraak voor je inplannen @Rheden51 !
Op welke dagen en tussen welke van de onderstaande tijden komt een afspraak je het beste uit?
Helemaal goed, @Rheden51 . Ik heb een monteur voor je ingepland op woensdag 27 januari tussen 12:00 en 18:00 uur. De monteur komt dan bij je langs om je AOP te vervangen 🙂
Hoi Marije
bedankt
Mvg
Rheden51
Kleine moeite! Laat je na het bezoek van de monteur weten of alles gelukt is? 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.