1
Vraag
2
Reacties
Frankhum

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

bewaartermijn opnames Mediabox Next

Sinds wanneer beslist ziggo of een opgenomen opname verwijderd gaat worden. Volgens mij hebben ze hier niets mee te maken hoelang ik een opname wil bewaren. Volgens mij schenden ze hier de privacywetgeving

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes
Frankhum wrote:

Sinds wanneer beslist ziggo of een opgenomen opname verwijderd gaat worden. Volgens mij hebben ze hier niets mee te maken hoelang ik een opname wil bewaren. Volgens mij schenden ze hier de privacywetgeving

Ziggo beslist dit niet, dat doen de content leveranciers!!(NPO,RTL,Talpa etc) Het zijn deze leveranciers die weer afhankelijk zijn van wat de producenten de werkelijke content eigenaren beslissen.

 Dit heeft verder niks met privacy te maken je gaat zelf met die voorwaarden akkoord, wat je feitelijk doet is niet opnemen maar voor een periode van 12 maanden het terugkijk recht vastleggen.

Bekijk in context

8 Reacties 8
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes
Frankhum wrote:

Sinds wanneer beslist ziggo of een opgenomen opname verwijderd gaat worden. Volgens mij hebben ze hier niets mee te maken hoelang ik een opname wil bewaren. Volgens mij schenden ze hier de privacywetgeving

Ziggo beslist dit niet, dat doen de content leveranciers!!(NPO,RTL,Talpa etc) Het zijn deze leveranciers die weer afhankelijk zijn van wat de producenten de werkelijke content eigenaren beslissen.

 Dit heeft verder niks met privacy te maken je gaat zelf met die voorwaarden akkoord, wat je feitelijk doet is niet opnemen maar voor een periode van 12 maanden het terugkijk recht vastleggen.

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Dit is alleen bij de Next en bij de MediaboxXL met de vernieuwde software 

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Een verschil met vroeger.

Ziggo neemt op, jij niet.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2658Likes
Frankhum wrote:

Sinds wanneer beslist ziggo of een opgenomen opname verwijderd gaat worden. Volgens mij hebben ze hier niets mee te maken hoelang ik een opname wil bewaren. Volgens mij schenden ze hier de privacywetgeving

heb je de nieuwe update voor de next beleving op je mediabox xl ?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hoi @Frankhum 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Ontzettend fijn om te zien dat je door onze Community toppers al bent voorzien van het juiste antwoord. Je maakt gebruik van een Mediabox Next en deze opnames blijven 12 maanden bewaard. Je vindt dit ook terug op onze website. 

Benniem

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

En als je iets van buitenlandse zenders heb opgenomen, word dat Ook verwijderd

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

@Benniem Alle opnames worden na 12 maanden verwijderd.

Benniem

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is wel jammer, ik heb muziek shows opgenomen,

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic