NPO lanceert op 1 december de nieuwe NPO app
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik beschik over het TV abonnement standaard.
Op mijn Mediabox XL ontvang ik veel meer zenders als op de kleine Digitale ontvanger.
Bijv onlangs voetbalwedstrijd op SBS9: wel op Mediabox XL en niet op digitale Ontvanger
Beiden zijn aangesloten op dezelfde Ziggoaansluiting in de meterkast
Opgelost! Ga naar oplossing.
Joe47 wrote:
...als op de kleine Digitale ontvanger...
Is dat de gratis Digitale ontvanger i.v.m. het uitzetten van analoge Tv?
Ziet u op de kleine digitale ontvanger alleen deze zenders?
Deze ontvanger heeft namelijk geen koppeling met uw Ziggo abonnement en kan alleen een standaard ( en beperkt aantal ) zenders doorgeven.
Joe47 wrote:
...als op de kleine Digitale ontvanger...
Is dat de gratis Digitale ontvanger i.v.m. het uitzetten van analoge Tv?
Ziet u op de kleine digitale ontvanger alleen deze zenders?
Deze ontvanger heeft namelijk geen koppeling met uw Ziggo abonnement en kan alleen een standaard ( en beperkt aantal ) zenders doorgeven.
Hallo Pasi
heel hartelijk dank voor het helder antwoord!
Ik heb idd de gratis digitale ontvanger
met vriendelijke groet
Joe
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.