Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo, ik heb een horizonbox en er werken 3 zenders niet op mijn tv. Het gaat om RTL 7, RTL Z en comedy central. Op deze zenders hoor ik rare piep geluiden, zwart beeld en één keer kreeg ik de melding dat het geen deel uitmaakt van mijn abonnement, soms een glitch. Ik heb al meerdere malen de stekker eruit getrokken, oa van het modem, vanochtend de Mediabox teruggezet naar fabrieksinstellingen echter mocht dit ook niet baten.
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen, of moet ik gewoon een nieuwe Mediabox ? Hij werkt op die 3 zenders na wel zoals het zou moeten.
Alvast bedankt .
Kun je hier wat foto's plaatsen van coax aansluitingen en splitters en eventuele versterker?
Tv-signaal verbeteren | Klantenservice | Ziggo
Elk signaal heeft een eigen frequentie. Dit geldt ook voor het signaal van een tv zender. De meeste frequenties zijn zo verschillend dat ze geen last van elkaar hebben. Soms lijken de frequenties wel op elkaar. Je tv of mediabox heeft dan problemen om uit alle verschillende frequenties de juiste er uit te pakken en dan kan er storing ontstaan. Deze storing herken je dan aan:
Hey @Krullie83 . Welkom hier!
Je bezoek was van korte duur. Zonde, want we kunnen je vast en zeker van dit irritante probleem afhelpen.
Zien we je snel terug?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...