Waar vind ik mijn Gratis Extra Zenderpakket? Opgelost
Waar zie ik mijn gratis extra zender pakketstaan in mijn EPG
Waar zie ik mijn gratis extra zender pakketstaan in mijn EPG
Hallo,Als ik op mijn I-Phone mijn mail verwijder gebeurd dit ook op mijn I-Mac. Ik gebruik Outlook als mail programma. Waar kan ik dit uitzetten want ik ...
Lees zojuist in de krant dat er maandelijks meer klanten bij jullie opzeggen dan er bij komen en ik denk daar ook aan.Waarom??? Omdat ik mij dagelijks er...
Beste,Wanneer ik mijn Ziggo Mediabox XL wil verbinden met mijn Connect box (bekabeld) lukt dit niet. Wanneer ik op instellen mijn thuisnetwerk druk komt ...
Is het mogelijk om op postcode 6843XK een CI+ 1.3 module te gebruiken?Icm. Interactive en On-demand?Zo niet, wanneer komt deze wel beschikbaar?Mijn huidi...
Hoewel de meeste klanten van Ziggo wel een COAX-kabel naar één of meerdere kamers hebben lopen zijn er genoeg die wel een AOP hebben waar in de woonkamer...
een vraag ik heb de soundbar nu aan tv aan gesloten voor geluidmaar kan ik de soundbaar ook via de horizonbox aan sluiten voor digital geluid
Onlangs is mijn mediabox XL vervangen door een identiek exemplaar. Ik wil de opnamen op de oude box overzetten op de nieuwe. Ziggo geeft aan dit niet te ...
Vorige week konden we Netflix niet openen via de mediabox. Het bleek een flinke storing. Toen deze voorbij was, was het nog steeds niet mogelijk te zijn ...
Hallo,Wij betrekken binnenkort onze nieuwbouw woning. Wij hebben enkel een coax aansluiting in de meterkast liggen. Bij de TV in de woonkamer hebben wij ...
Je wilt net een app afspelen op je Ziggo Mediabox XL, maar je ziet helemaal geen apps meer. Dan gaat er dus iets niet goed tussen de Ziggo Mediabox XL en...
Het rode rec lampje van mijn extra horinzon box blijft aan en na 15 seconde gaat de hele horizon box uit.
Mijn horizon box heeft de gewoonte om als ik zit te kijken spontaan uit te gaan ( heel vaak als er net gescoord wordt)
Goedendag allemaal,Over twee maanden krijg ik de sleutel van een nieuwbouwhuis en ben van plan zelf de coaxkabel te trekken en aan te sluiten (De kabels ...
Ik heb gemerkt dat instellen van deze tv een beetje ingewikkeld is, zonde want het is een hele deglijke televisie, zeker voor de prijs (rond de 100,-) Ma...
We hebben in dit topic een globale uitleg gegeven over het onderhoud aan ons netwerk. Deze verandering kan ervoor zorgen dat jij je zenders opnieuw moet ...
Hoe gebruik je de favorietenlijst (voorkeurszenders)?
Stream video van af je pc naar de Ziggo Media Box XL:De box moet wel al verbonden zijn met uw thuis netwerk.Stap1 Download de gratis DLNA server. Univers...
Op sommige zenders bijv Disney XD kan je in 2 talen kijken: engels en nederlands, op welke knop vd afstandsbediening kan je dat doen?
That's one small step for (a) man, one giant leap for mankind. Bedoelde Neil Armstrong nou een mens of dé mens toen hij de eerste stap op de maan zette? ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.