Samsung UE40D5003BWXXN SMIT CI+ module, rode knop werkt niet? Opgelost
Hallo Ik heb een samsung UE40D5003BWXXN met een smt ci+ module en een ziggo smart card Ik heb firmware T-MSU4DEUC_1011.0 Ik wil uitzending gemist zien me...
Hallo Ik heb een samsung UE40D5003BWXXN met een smt ci+ module en een ziggo smart card Ik heb firmware T-MSU4DEUC_1011.0 Ik wil uitzending gemist zien me...
Om digitale TV te kijken heb je een decoder nodig waar je smartcard in kan, om via de Xbox One te kijken moet je deze decodere aansluiten op je Xbox One....
ik wil een nieuwe TV aanschaffen en daarbij gebruik maken van een C!+ module. Welke door Ziggo gecertificeerde TV-toestellen zijn hiervoor geschikt ? Is ...
Beste mensen,Bestaat er ook een versie met zowel een optische als een coax aansluiting met betrekking tot spdif?Heb namelijk dure bekabeling gekocht na h...
Mij is opgevallen dat als je een programma wil terug kijken dan moet je dit doen via de TV Gids en dan een dag terug, of meerdere dagen terug. Dan pak je...
Ik wil graag radio luisteren via mijn digitale Humax iHRD-5200C ontvanger. Dit werkt nu op zich prima, alleen moet ik altijd mijn televisie aanzetten om ...
Kan iemand me vertellen of het wel of niet mogelijk is om surround sound te ontvangen van TV zenders?Wordt er uberhaupt uitgezonden in 5.1? Welke zenders...
Hoi, ik heb sinds vorige week een HMV41 in gebruik in combinatie met horizon box. Alles werkt (denk ik) naar behoren, maar aan 1 ding erger ik me een bee...
Goedendag,Recent heb ik de mediabox retour gestuurd en ben overgestapt op een CI+ modulevolgens uw collega kon er gewoon worden opgenomen met een externe...
Hi,Ik heb mijn oude chromecast verkocht, omdat de nieuwe 5ghz ondersteund. Mijn internet is op 2,4ghz op elk kanaal traag en instabiel en op 5ghz werkt h...
Beste community gebruikers, ik heb een vraag:Sinds gisteren heb ik een draadloze koptelefoon (Sony MDR RF865RK) aangesloten op mijn panasonic tv (TX-L55D...
Vandaag is bij mij een Horizon mediabox geplaatst.Ik heb een Sony Tv waarmee ik PIP (picture in picture) kon kijken.Dit kon door de CI+ module te combine...
'Hoe en/of waar kan ik classic-fm op mijn radio vinden. Heb zowel automatisch als handmatig gezocht maar kan hem niet vinden. Weet iemand misschien de fr...
Weet iemand of er een mogelijkheid is om via het thuis netwerk de harde schijf te benaderen van de SMT7140?Zijn er mogelijkheden om op een pc elders in h...
Ik heb een Humax 5300C geïnstalleerd en gekoppeld aan een Samsung tv. Het installeren van de afstandsbediening bij de Humax lukt niet erg.Ik wil met die ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.