Ziggo Mediabox XL in combinatie met de LG OLED 55C7V TV afstandsbediening Opgelost
Wij hebben onlangs een LG OLED 55C7V aangeschaft. Het beeld is werkelijk prachtig maar wel erg afhankelijk van het aanbod. Ook bij TV zenders is de kwali...
Wij hebben onlangs een LG OLED 55C7V aangeschaft. Het beeld is werkelijk prachtig maar wel erg afhankelijk van het aanbod. Ook bij TV zenders is de kwali...
Tijdens de zomerstop hebben de teams niet stilgezeten. Er is een heuse stoelendans ontstaan. Waar het Red Bull team en de Renaultfabrikant elkaar al een ...
Vanaf vandaag begint ...film 1 met abonnement voor 1 jaar 79,95.Maand abonnement van 7,99.Wat gaat ziggo mee in die prijs.Bron: tweakers.nethttps://tweak...
Ik heb dit weekend, zowel als het afgelopen, situaties gehad waarbij ik de helpdesk nodig had. Twee hele verschillende situaties, en beide gestrand op ee...
Beste,Ik heb al zeker ruim een jaar een extra mediabox in huis om op een 2de tv (op onze slaapkamer) tv te kunnen kijken.Meerdere keren heb ik contact ge...
Ik heb nog een oude (antieke?) UPC Mediabox HD wat altijd prima werkte op een wat oudere tv. Gisteren nieuwe TV (samsung ue50nu7020) aangeschaft en alles...
Weet iemand of het normaal is dat de guide van Humax vrij traag is in het bladeren -> omhoog / omlaag, naar rechts .?
Ik heb de (nieuwe) Humax 5200C aangesloten op de antennekabel en verbonden met de tv. Ik kom dan in de installatiewizzard. Bij het zoeken van de zenders ...
Krijg bij Netflix n foutcode NW-2-5
Per 31 juli wordt Disney XD niet meer als 24 uurs-kanaal uitgezonden. Disney stopt met de Nederlandse variant van deze zender, die dus bij alle aanbieder...
Met ingang van 1 augustus zijn de volgende kanalen ook in HD:•Ziggo Sport Extra 1 (kanaal 405)•Ziggo Sport Extra 2 (kanaal 406)•Shorts TV (kanaal 125) Is...
TV kijken zonder coaxkabel? Lees hier de alternatieven! kabel nodig bij CI+ module? Ik heb een TV die geschikt is voor internet TV. Als ik een CI+module ...
Helaas 20 minuten te laat om het nieuwe seizoen van The Bridge te zien. Geen punt, gewoon even opnemen, en eerst de gemiste 20 minuten terugkijken op int...
Ik heb recentelijk een universele afstandbediening van philips gekocht om mijn TV, soundbar en horzion box met 1 afstandbediening te kunnen bedienen.Nu h...
Wat moet ik stap voor stap doen om een programma op te nemen met de Humax 5300?Usb stick is aangemeld en toegewezen!En nu??
Zojuist heb ik gebeld met de klantenservice en ik ben een beetje teleurgesteld, maar voornamelijk geërgerd door het nieuws wat ik heb gekregen.Een aantal...
de meeste zenders bevatten geen informatie Ik heb de horizon de achterkant de stroom eraf gehaald en de modem ook.het blijft de meeste zenders geen infor...
Heb een nieuwe Humax 5300C ontvangen nadat mijn Cisco ontvanger stuk ging.De ontvanger is verbonden met het internet via een kabel.Het heeft gewerkt in h...
Probleem is terugkomend. Monteur is zelfs reeds geweest. Tijdens tv kijken gaat plotseling de TV op zwart; ik zie nog wel DENON op de achtergrond en kan ...
Aankomende week wordt mijn sim-only abbo geactiveerd. Omdat ik ook Ziggo heb krijg ik een extra pakket zoals HBO, of Ziggo Sport. Voordat ik een hele zoe...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.