On demand serie onthouden - verderkijken Opgelost
Als ik op Horizon box serie kijk en ik wil een dag later verder kijken, moet ik de serie weer opnieuw opzoeken in het on demand menu en ook onthouden bij...
Als ik op Horizon box serie kijk en ik wil een dag later verder kijken, moet ik de serie weer opnieuw opzoeken in het on demand menu en ook onthouden bij...
@Willem-A nog enkele vragen:1e vraag:Is deze bekabeling correct?(Ziggo kabel na 11 december digitaal, fUPC, voor vrije zenders):wandcontactdoos -> coax (...
Bij geplande opnames van bijv series (seizoen opnemen) moet de opname steeds opnieuw worden ingesteld
t.a.v. ZiggoEr gaan veel zenders stoppen met uitzenden in de Benelux vanaf 01-01-2019,primaire tv gaat de komende jaren afnemen. Maar Het extra pakket me...
Heb een nieuwe Philips 55oled 903 tv met quantis c1 module. Volgens handleiding kan ik met externe schijf opnemen. Echter als ik een programma op die man...
Goedendag. Ik krijg mijn Ziggo afstandsbediening niet aan mijn Philips tv gekoppeld. Heb meerdere malen de code 2195 gebruikt.
Mijn schoonmoeder moet over van analoog naar digitaal en het lijkt me handig als ze niet een extra kastje nodig heeft. Haar televisie, vorig jaar gekocht...
Goedendag,Ik kan Vikings seizoen 5a niet thuis op mijn box krijgen (gaat maar tot seizoen 4)Op mijn ziggo go app op mijn telefoon staat seizoen 5a wel.Ho...
Ik kijk vaak programma's terug. Maar na bepaalde tijd stopt het en moet ik weer opnieuw aanklikken en dan begint het programma opnieuw.
Ik ervaar nu al geruime tijd dat alle films die ik via Film1 ondemand (kanaal 105) afspeel alleen stereo geluid hebben.Als ik via de omweg, menu => onDem...
Ik krijg een melding voor een update, wanneer ik op OK duw krijg ik de foutcode 4079E8.En start de tv gewoon op.Weet iemand wat hier loos is.
Waarom heb ik eens in de zoveel tijd last van digitale ruis op mijn tv?! Omdat Ziggo weer aan het emmeren is met de kanalen! Bellen met de helpdesk heeft...
Tijdens het On Demand kijken van sommige programma's is zeer veel zo geheten ghosting (een waas achter alle bewegende voorwerpen) aanwezig. Bijvoorbeeld ...
Ik heb afgelopen zaterdag mijn Mediabox XL geïnstalleerd na jaren een HUMAX gebruikt te hebben. Installatie is opzich prima verlopen, kan televisie kijke...
Hallo,Mijn internet en televisie werkt niet naar behoren en heb geconstateerd dat op mijn Tratec kastje het groene lampje niet brand.Hoe dit probleem opg...
ik ben verhuizd, ik heb al en Mediabox XL maar ik heb gewoon ook een connectbox gekregen. wat moet ik doen met allebei apparaturen? zal ik de Mediabox Xl...
Ik heb problemen met mijn tv/tv aansluiting. Om de haverklap springt het beeld op zwart en springt weer terug naar de zender. Het lijkt er op of het sign...
Ik heb mijn 2e tv omgezet van analoog naar digitaal. Dit n.a.v. het bericht van Ziggo. Op zich is dit gelukt, maar bij een heel veel kanalen wordt nu om ...
Hoi,Ik had een tijd geleden een dagpas voor Fox Eredivisie gekocht. Helaas was dat de dag dat in De Kuip de lichten uitvielen. Zometeen wordt die wedstri...
Hallo iedereen,Ik heb een vraag/klacht waar ik mij eigenlijk al een tijd aan stoor. Wij kijken doordeweeks regelmatig films en series via Film1 On Demand...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.