Ziggo-apparatuur kopen via Marktplaats? Lees eerst dit! Sticky Onopgelost
Regelmatig komen we ze tegen op Marktpaats: SmartWifi Pods, modems en mediaboxen. Het leven is al duur genoeg en waarom zou je meer betalen dan nodig? Ma...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Regelmatig komen we ze tegen op Marktpaats: SmartWifi Pods, modems en mediaboxen. Het leven is al duur genoeg en waarom zou je meer betalen dan nodig? Ma...
Vandaag onze nieuwe soundbar Sonos beam geïnstalleerd op de Panasonic smart tv en overal geeft hij geluid behalve op ned 1,2,3 RTL 4 en 5 en SBS 6 en net...
onlangs de Rituals Perfume Genie gekocht. Deze zou wifi gekoppeld moeten kunnen worden via een IOS app aan het wifi netwerk. Met geen mogelijkheid!!!Is e...
Beste allen,Volgens klantenservice Ziggo is het mogelijk om muziek vanaf een usb stick te laten afspelen via de usb aansluiting achter op de Horizon xl m...
De tvgids staat standaard op gids&replay en maar ik zou graag als ik op het knopje tvgids van de afstandbediening druk tvgids enkele zender willen zien.D...
Omdat mijn oude Humax 5050c kuren vertoond wil ik deze files overzetten naar een Humax 5400C met mijn computer als tussenstation.Ik heb de handelswijze g...
Ik heb zonet de mediabox xl ontvangen . Ik had de standaardversie waar je niet mee kon opnemen enzo. Nu heb ik deze geinstalleerd maar in mijn "oude" ont...
Sinds ik de horizon mediabox heb (voorheen 2x humax 5200C) kan ik op de tweede TV boven geen opnames meer bekijken (via het netwerk) welke op de 1ste Hum...
Voor de beste aansluiting. Snelle HDMI kabel van Mediabox XL naar TV Ingang. Tevens een HDMI kabel van je TV ( HDMI ARC uitgang) naar BOSE ST300 HDMI ARC...
Hallo,Gister mijn HTS met 360c geluid geinstaleerd en aangesloten op de tv, nu krijg ik wel geluid uit de voor speakers + sub maar helaas niks van achter...
Ik heb bij jullie een CI module besteld voor op mijn slaapkamer. Ik gebruik het met een antenne. Nu zie ik dat het netwerk id niet werkt. 05555 moet ik v...
Ik heb een Edision T265 aangeschaft om Free to Air NPO 1, 2 en 3 te ontvangen. Volgens de gebruiksaanwijzing aangesloten. Hij vindt alleen geen zenders, ...
hallo,ik heb een 2de tv voor de slaapkamer maar het lukt niet om hem aan te sluiten op anntennekabel iemand tips?is een salora 32LED1500
Mijn Horizon box loopt continu vast en kan niet meer terug kijken
Onlangs heb ik i.v.m. uitschakeling een het analoge TV signaal een CI+ module gehuurd a €2,- per maand. De oude TV bleek niet geschikt voor Ziggo met CI+...
Als ik websites bekijk van diverse zenders kom ik wel eens programma's tegen die ik dan vanuit mijn computer wil programmeren op mijn Mediabox XL (Horizo...
Iedere keer als ik de afstandsbediening wil gebruiken knippert het "box" knopje een paar keer en dan kan ik hem voor een paar keer gebruiken.
Wij gebruiken 2 samsung SMC 7140 decoders op 1 TV via de HDMI kabel, 1 decoder via de foxlinq voor gesproken onder titeling die normaal werkt. Bij gelijk...
Kan ik de coax kabel die uit de splitter komt (welke 1 kabel naar de media box, en de andere naar de connectbox gaat) direct aansluiten op de mediabox xl...
Sinds 21-12 ben ik bij Ziggo, alles zelf geïnstalleerd en alles werkt prima. Behalve het interactieve gedeelte van de tweede tv (Humax box) ben ik zelf g...
Afgelopen weken worden de blokken in beeld steeds erger bij het tv kijken. Gisteren, tijdens het journaal jaaroverzicht op NPO1, was het zelfs zo erg dat...
Ontvang een update bij nieuwe topics in TV & Radio.
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
13 | |
11 | |
7 | |
5 | |
5 |
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.