slaapstand Humax digitale ontvander Opgelost
Ivm landelijke afbouw van analoge net heb ik gisteren een Humax digitale ontvanger binnen gekregen. Perfect beeld, maar wat me opvalt is dat de ontvanger...
Ivm landelijke afbouw van analoge net heb ik gisteren een Humax digitale ontvanger binnen gekregen. Perfect beeld, maar wat me opvalt is dat de ontvanger...
Is het mogelijk om youtube te blokkeren op de mediabox in verband met kinderen. Volgens mij moet dat geen probleem zijn omdat je bij de dumperd app een p...
Ik heb sinds kort een nieuwe tv waar geen ingebouwde speakers zitten. Mijn geluid moet dus via mijn Bose system (Cinemate series ii). Nu is het mij niet ...
graag zou ik willen weten of bij de overstap (binnenkort) naar digitale tv mijn mediabox naar onze slaapkamer kan verhuizen en ik een extra smartcard voo...
Voor dat ik de beschikking had over een Wifi-Modem ging alles bij mij via bekabeling. Voor Internet maak ik gebruik van Wifi en bekabeling en dat werkt g...
Ik ben terechtgekomen op een zender die een (te betalen) film aanbiedt.ik kan daar niet meer uit.. staat wel een wit pijltje in een rood rondje linksbove...
Wanneer gaat ZIGGO over op werkelijke, ongefilterde UHD (4k)uitzendingen en daarvoor geschikte media boxen?
Ik wil op de slaapkamer een extra mediabox, en heb hier boven stop contact internet nog van KPN. Nu lees ik dat in mijn gebied (oud UPC) alleen de Pace d...
het zou mooi zijn als ik in TV gids kan zoeken naar bepaalde programma's. 'Vroeger'kon dit met mijn UPC media box, ik zocht dan op bepaalde trefwoorden e...
Ondertitel ontbreekt bij HBO Camping afl. 8 in het begin. Daardoor loop de ondertitel later niet gelijk. Helaas want dit is tevens de laatste aflevering ...
Mijn vraag is buiten alle 'normale' vragen om maar probeer het toch:slight_smile: Op welke Ziggo zender kan ik Serious Request 2018 live volgen de hele d...
Net overgestapt van digitale tv op de Humax 5200C naar Mediabox XL. Ik wil de Humax gebruiken voor een 2e tv. Er zit een smartcard in, in mijnziggo zie i...
Tegen wat voor problemen ga ik aanlopen als mijn toekomstige TV wel ci+ is maar geen ziggo certificaat heeft?
We hebben onze Philips tv van 12 jaar oud verwisselt met een LG tv van ongeveer 8 jaar oud.We hebben de LG tv aangesloten op de Media box XL. Nu doet het...
Tijdens het bellen via de vaste lijn van ziggo is mijn tv beeld ernstig gestoord, blokken soms de helft van het beeld zwart tijdens het bellen.Humax en d...
Helaas kon de servicedesk mij niet helpen en viel deze vraag buiten hun service aanbieding. Ik ben aan het overwegen een nieuwe TV te kopen bijvoorbeeld ...
Ik kan dus blijkbaar niet pauzeren op onze 2e mediabox (de UPC variant), terwijl er wel andere mediaboxen bij ziggo zijn die dit wel kunnen. Ik wil ook k...
Als ik op Horizon box serie kijk en ik wil een dag later verder kijken, moet ik de serie weer opnieuw opzoeken in het on demand menu en ook onthouden bij...
@Willem-A nog enkele vragen:1e vraag:Is deze bekabeling correct?(Ziggo kabel na 11 december digitaal, fUPC, voor vrije zenders):wandcontactdoos -> coax (...
Bij geplande opnames van bijv series (seizoen opnemen) moet de opname steeds opnieuw worden ingesteld
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.