Cisco mediabox geeft E52 code aan Onopgelost
Goedenavond.Ik ben in het bezit van een oud Cisco kastje nog. Helaas geeft deze nu een E52 code aan. Deze heb ik vaker gehad en weet deze in principe zel...
Goedenavond.Ik ben in het bezit van een oud Cisco kastje nog. Helaas geeft deze nu een E52 code aan. Deze heb ik vaker gehad en weet deze in principe zel...
hoe kan ik mijn films overzetten op de nieuwe mediabox
Is het mogelijk dat Ziggo de huidige zenders die nu worden aangeboden, gaat uitzenden in HD in plaats van SD? Ik vind het te gek voor woorden dat je om T...
ik kan niet met de afstandsbediening het geluid tv harder of zachter zetten ook werkt mute -knop niet, heb sinds zaterdag mediabox-xl
Hallo allemaal,Ik heb een satelietontvanger in mijn netwerk zitten.Nu moet ik op die ontvanger een openvpn verbinding activeren.Het lukt me maar niet om ...
Zoekresultaten: "kun je de radiozenders (zoals 801 t/m 888, en Stingray music etc.)via de mediabox xl koppelen aan het sonos sound systeem zodat je met j...
Om HD tv te kunnen ontvangen (1080i) is een minimale bitrate nodig.Deze ligt tussen 10 en 15 Mbt/s.Het lijkt er op dat men niet hoger komt dan 720p i.p.v...
Hallo Community,Ik kom hier met een vraag. Ik ben leek op jullie technisch terrein.Ik ga de woonkamer verbouwen. Zoveel mogelijk apparaten weg. Ik zou oo...
Ik heb een google home mini .kan ik daarmee ook de horizon mee bedienen
Hallo allemaal.Ik heb een vraagje over de Mediabox XL.Op die Box zitten 2 digitale ingangen waarvan ik er een gebruik voor Audio op m,n Stereo Receiver v...
Hoi Ziggo Community,Ik heb een vraag tot betrekking van de Connect Box van Ziggo.In de EULA van de Arris zag ik dat er open source software onder de GPL ...
Via tablet en telefoon zijn films/series in de speellijst gezet, maat deze kan ik op de Mediabox nergens terug vinden.Waar vind ik dit en kan ik ook op d...
krijg mijn nieuwe ps4 niet bvia wifi verbonden met het ziggo modem.bij het testen van de verbinding komt wel het modem zichtbaar ip adres ophalen succesv...
Iemand bekend met het probleem dat mijn smt-g7401 samsung niet draadloos verbindt met mijn connect box van ziggo? De kanale heb ik al aangepast en via WP...
Ik heb sinds het stoppen van het tv-kanaal van HBO Ray Donovan niet meer gezien en heb zodoende seizoen 5 gemist. Nu is seizoen 6 er wel maar seizoen 5 n...
Bij voetbalwedstrijden zoals gisteravond is het weer hommeles met Veronica. Beeld blijft om de paar seconden hangen . Dus maar weer gestreamd vanaf mijn ...
Is het mogelijk om de radiofrequenties voor Oosterhout nb naar mij te mailen.
Ik heb movies en series xl waar kan ik de nieuwe aflevering zien van vikings history geprobeerd hbo??
Al enige tijd ben ik de afleveringen van de de serie Lost aan het kijken. Was inmiddels bij seizoen 6 en al 110 van de 121 afleveringen gezien, maar nu i...
wij hebben een nieuwe ziggo mediabox XL ontvangen, wat moeten wij doen met onze oude UPC mediabox type (DSR 7111/03)
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.