Kan ik Spotify installeren op mijn Smart TV? Onopgelost
Is er ook een mogelijkheid om de spotity app op mijn smart tv te installeren?
Is er ook een mogelijkheid om de spotity app op mijn smart tv te installeren?
Hallo. Ik wil graag een dagpas voor foxsport om straks ufc te kijken, maar de optie huren staat er niet bij
Sinds een dag of 14 valt regelmatig mijn MediaBox XL uit, ik heb dan geen beeld en geen geluid.Na een paar seconden of een aantal minuten springt hij wee...
Hallo,ik heb het volgende probleem,het geluid van de media box gaat via een optische kabel mijn versterker in en werkt prima ,de versterker geeft netjes ...
I kan helaas geen netflix kijken via mijn ziggo box.Ik krijg een dan een scherm vol pixels te zien. De zenders op de tv doen het gewoon goed. En aan de i...
IIk heb hier nog allemaal spulletjes liggen van mijn oude aansluiting, zoals de Mediabox XL, een afstandsbediening van de oude horizon en een hitron mode...
Ik heb sindskort ZIGGO en ik kan sindsdien niet meer vanuit thuis op mijn bedrijfsnetwerk komen. Ik heb al gezocht op de andere topics en zag dat ik mijn...
Beste Ziggo,We hebben al tijden een smart tv met CI+ module voor de woonkamer. Boven staat er een oude tv op analoge lijn. Nu vind ik het bijzonder dat e...
Vandaag ontving ik bericht dat (al) per 11 december a.s. analoge tv helaas niet meer in mijn omgeving wordt aangeboden.Ik ben tevreden met het analoge ze...
Mijn aansluiting voor tv en internet komt in de meterkast binnen. De kabel is opgelast en doorverbonden naar mijn woonkamer. Daar staat mijn Technicolor ...
hallo, ik heb een probleem met net installeren van mijn 2e TV.Ik heb TV complete via Horizon box in de woonkamer en die werkt super, installatie ging vle...
Ik luister sinds ik de mediabox heb regelmatig naar de radio.. Nu de top2000 weer is begonnen op radio 2 de hele dag... Ik heb het probleem dat als ik ee...
Goeie middag mijn telefoon werkt niet op mijn mediabox en internet ook niet iemand idee wat dat kan zijn er brand wel een oranje telefoontje op de box mv...
Goedemiddag,Ik heb een Bose SoundTouch 300 aangesloten middels een HDMI aansluiting op mijn Samsung Tv. Het betreft geen ARC aansluiting ivm oud model tv...
Is het mogelijk om Groot Nieuws Radio (Christelijke radiozender) te ontvangen via de Ziggo-kabel?ik heb ook een digitale mediabox.
hoe kan ik een bluetooht verbinding maken met de horizonbox
Ik heb mij. Tv van analoog naar digitaal ingesteld omdat het analoge sygnaal was gestopt. Nu heb ik wel Nederland 1-2-3 in hd kwaliteit, maar de overige ...
ik heb een nieuwe mediabox xl ontvangen omdat de andere box wat verouderd was. Nu kunnen we, door de sony tuner/receiver, nog wel dolby surround krijgen ...
Kan radio 538 niet weer gewoon op 1807 worden toegevoegd? Leuk hoor dat tv538, maar de programmering komt niet overeen met de radio en vind ik een stuk s...
Is het geluid van de TV zenders van Ziggo formaat 5.1 (DD)?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.