Is de Mediabox XL te gebruiken om op te nemen na afschalen analoge TV? Opgelost
Ik heb beneden een mediabox-Xl voor de tv daar. Boven heb ik nu een tv met daarbij een dvd-recorder Panasonic DMR-EH57. Deze dvd recorder heeft geen dvb ...
Ik heb beneden een mediabox-Xl voor de tv daar. Boven heb ik nu een tv met daarbij een dvd-recorder Panasonic DMR-EH57. Deze dvd recorder heeft geen dvb ...
Wordt Power Over internet (PoE) ondersteund door de Connectbox?Alvast dank voor het antwoord.Groeten Hans
Ziggomonteur heeft digitale ontvanger geinstalleerd. tv-beeld (beeldbuis tv) is slechter (!) geworden, daarvoor komt nog een keer een monteur.De videorec...
Wanneer we netflix starten via mediabox, dan wordt ons kijkplezier behoorlijk verpest door het steeds wegvallende geluid. Alle stappen op diverse fora zi...
Ik heb een Sony Bravia TV (KD-55XF9005). Deze gebruik ik met CI+ module en externe harde schijf voor wanneer ik eens iets op wil nemen. De Media Box XL (...
Zggo extra mediaboxDe laatste maanden maakt het kastje al veel lawaai.En vandaag ging hij aan met dat blauwe lichtje dat hij het doet , valt hij naar 10 ...
de radio zenders op onze horizon box werken niet wel op onze andere tv met humax kastje.zojuist zenders zoeken gedaan. wat te doen
Hoi Allemaal,Wie heeft er al een nieuwe extra mediabox en weet of Netflix/Videoland hierop werken?Gaat hier om de nieuwe extra mediabox die nu aangeboden...
Over de ontvanger die op dit moment door Ziggo geleverd wordt voor omschakeling naar digitaal (Humax 5500c/5550c) is goed nagedacht. Het is een simpele o...
Hi, I wanted to buy the Logitech Harmony Hub to control the Horizon Mediabox xl and other devices (Samsung sound system, dvd player). Is this hub working...
Mag ik mijn tv op de mediabox zetten?
Recent de Ziggo Mediabox XL geïnstalleerd. Echter de mediabox bedienen met de universele afstandbediening lukt niet.Bore vraagt de afstandsbediening van ...
Terugkijken via de horizon mediabox doet het weer eens niet. Heeft wel naar behoren gewerkt. Stekker al een hele middag uit het stopcontact gehad zonder ...
Als trouwe Ziggo klant is na jaren mijn afstandsbediening (Humax) tot op de draad versleten. Nu lees ik tot mijn verbazing dat als je langer dan 2 jaar k...
Beste lezer,Ik krijg steeds de iTV-004 melding. Ik heb al van alles geprobeerd: internetverbinding werkt prima, ik ben verbonden met een netwerk. Opnieuw...
Ik heb vandaag een CI module binnen gekregen en probeer deze op mijn Philips TV type 40PFL9705H te installeren, maar het netwerk-ID wordt niet herkend. I...
Bij het instellen van de kanalenlijst: wat is het verschil tussen 164 MHz en 474 MHz? Experimenteren lijkt op te leveren dat alleen het instellen van het...
Ik heb kennelijk iets ingesteld (niet bewust) waardoor ik alleen mijn favoriete zenders kan zien. Ik kan nergens vinden hoe ik de normale, gehele, gids w...
Hoi sinds een week klant, ik heb de XL box. Sinds een paar dagen willen de opnames niet meer doorspoelen of pauzeren, zeer frustrerend. Weet iemand hier ...
hallo, zou het mogelijk moeten zijn op met 1 druk op de knop ondertiteling aan te zetten? Ik ken nu alleen een optie waarbij ik drie of 4 stappen moet do...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.