netflix - waarom niet in het abonnement van Ziggo? Opgelost
Vraag,Waarom heeft Ziggo geen netflix standaard in het kabel menu.?Kpn heeft dat nl wel, en ik denk dat veel Ziggo klanten dit fijn zouden vinden.
Vraag,Waarom heeft Ziggo geen netflix standaard in het kabel menu.?Kpn heeft dat nl wel, en ik denk dat veel Ziggo klanten dit fijn zouden vinden.
Op mijn Samsung Smart TV had ik de NPO app, waarmee ik ook Programma Gemist kon kijken. Deze app is plotseling verdwenen en ik kan geen nieuwe app downlo...
Hey Ziggo Community,Hopelijk kunnen jullie mij helpen met het volgende, ik heb van al geprobeerd maar kom er niet uit.Ik heb sinds een jaar een LG OLED C...
Ik heb van de week een nieuwe tv gekocht en had op de oude tv zo'n humax kastje voor de digitale tv. Nu heb ik bij de nieuwe tv een ci+ module gekocht en...
Ik heb onlangs de CI module gekregen. Ik zie dat de televisie de module en de kaart goed leest.Bij het zoeken naar nieuwe zenders krijg ik echter helemaa...
allereerst een gelukkig nieuwjaarheb een probleempje met de mediaboxwe stellen een opname in via de tv-gids sbs6 we kijken een gedeelte en dan zappen we ...
Hallo ik heb n Nw Horizon mediabox gekregen met bijbehorende afstand bediening alles t zelfde aangesloten en nu kon ik met de oude alles met de afstands ...
Normaalgesproken is er elke maandag een nieuwe aflevering van Outlander beschikbaar. Nu is het dinsdag maar nog stress niets :'( wat is er aan de hand?
Hoe kan ik programma’s die al afgelopen zijn of die al gestart zijn alsnog van het begin af aan opnemen ??
Een combinatie van Samsung en Quantis interactieve 1.3 cam module.Deze geeft plotseling een camfout 11 aan. Mijn Smartcard eruit gehaald zenders via mijn...
Ik heb recentelijk een nieuwe Horizon mediabox xl ontvangen en sindsdien kan ik mijn tv niet aan-of uitzetten, ook het geluid kan ik niet harder of zacht...
Hie kan ik de soundbar aansluiten via de mediabox
De zender SBS9 wordt via de rechtstreekse kabel aansluiting niet gedecodeerd digitaal doorgegeven op kanaal 940, terwijl alle andere Nederlandse zenders ...
Wij kijken digitaal televisie met een Samsung smart tv via de Ziggo mediabox aansluiting. Maar in de kabel daarheen zit tevens een splitter voor een verb...
De afstandsbediening werkt goed op de tv maar niet bij on demand! Batterijen zijn al vervangen, afstandsbediening vervangen maar probleem blijft. Als ik ...
Goedemorgen,al de hele morgen is mijn medieboxXL aan het laden 3 streepjes.Wat is er dan aan de hand. Heb wel stinds gisteren problemen met videoland.Al ...
Mijn humax valt steeds uit, geeft veel storing, vooral als je programma's op pauze zet en later terug wil kijken. Dit is overgens alleen mogelijk als je ...
Ik heb sinds kort een nieuwe Samsung QLED TV. Als ik TV kijk via de Media Box XL lijkt het in een aantal gevallen alsof het beeld inzoomd, waardoor de on...
Sinds gisteren blijft Netflix tijdens het kijken hangen.Ik kom er dan ook niet uit.Dan moet ik de Mediabox XL geheel uitzetten en opnieuw opstarten. Daar...
In de TV gids zie ik -al geruime tijd- bij bijna alle zenders 'geen programma-informatie beschikbaar'.Tevens reageert de AB erg slecht als ik naar rechts...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.