Reclame overslaan bij vooruitspoelen Onopgelost
HalloIs het mogelijk als je iets hebt opgenomen, om tijdens het vooruitspoelen de reclame's over te slaan ?
HalloIs het mogelijk als je iets hebt opgenomen, om tijdens het vooruitspoelen de reclame's over te slaan ?
Morgen een tweede tv. Die komt in slaapkamer boven. Wat moet ik doen om ook daar tv te kunnen kijken
wik hebben een abonnement bij jullie van ziggo voor beneden maar op mijn slaapkamer heb ik kabel televisie snap er helemaal niks van wat moeten wij doen
Mensen die de digitale ontvanger op een (oude) HDD-recorder aansluiten dienen de tjd niet meer automatisch, maar handmatig in te stellen. Dit soort recor...
Betekend dat schakel mee dat alle digitale ontvangers en media boxen verdwijnen?
Hallo, ik schreef in mijn eerste post dat alles super met de nieuwe Humax is, maar aangezien ik nooit TV kijk en mijn vrouw nu bovengemiddeld begint te k...
Hallo,ik heb vorige week een nieuwe Humax gekregen en ben niet ontevreden tot nog toe. Ik heb gezien dat het mogelijk is de Humax met een FTP client te b...
Ik snap er echt helemaal niets meer van. Lees net dat 5 februari het kabelsignaal wordt afgesloten, maar im heb geen abonnement via ziggo, kan ik dan eve...
Als we TV kijken valt regelmatig het beeld uit en heb ik zwart beeld. En regelmatig komt het voor dat het beeld vervormd en het beeld blokkig wordt.Ziggo...
Na tv omzetten van analoge kabel naar digitale kabel, kunnen veel zenders niet meer bekeken worden waaronder RTL 4 en 5 sbs6 discovery etc , ned 1 2 & 3 ...
Hi, bij CB Strike lijkt afleveing 4 te ontbreken. 1-3 en de laatste 3 afleveringen zijn er wel.foutje??
Met de Mediabox van samsung smt-C7140 is me altijd gelukt om DWDD elke keer op te nemen. Maar sinds dit jaar gaat het niet meer. Als ik hem programmeer i...
Gisteravond het pakket gewijzigd, vanavond nog steeds niet actief. Vroeg me af hoe lang het dus eigenlijk duurt voordat je echt naar M&S kan kijken nadat...
Op mijn tv (Sony AF8) moet ik sinds een nieuwe router (arris) steeds opnieuw mijn wifi wachtwoord invullen. Bij aanzetten televisie. Voorheen was dit nie...
Hallo Wij hebben hier thuis een Ziggo TV complete abonnement met een mediabox XL in de woonkamer .Nu mijn vrouw ziek op bed ( slaapkamer ) ligt wil zij g...
Is al bekend wanneer postcodegebied 1600 van een analoog signaal overgaat naar een digitaal signaal?
Ik heb een AKAI TV (model onbekend) en ik probeer deze om te zetten van analoog naar digitaal. Met het stappenplan van ziggo loop ik vast bij de keuze tu...
Ik heb een led tv nu wil ik hem graag op digitaal vanaf de kabel Hij staat nog analoog jullie website geeft de antwoorden niet op moment BVD Walter
Gaat over "opnames van een Humax 5200c downloaden naar een PC"Het bovenstaande lukt zonder problemen met het programma Filezilla Filezilla wordt opgestar...
Onze Humax IRHD-5300C, nam in het begin wel op, direct en ook via de tijd planner, en bewaarde de opname, nu neemt hij helemaal niets meer op. Wat we ook...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.