Smartcard niet in lijstmet aangemelde smartcards Opgelost
Ik heb 3 smartcards voor een CI+ module, 2 smartcards staan vermeld bij mijn digitale ontvanger(s) maar 1 smartcard staat niet daar niet vermeld.Met de n...
Ik heb 3 smartcards voor een CI+ module, 2 smartcards staan vermeld bij mijn digitale ontvanger(s) maar 1 smartcard staat niet daar niet vermeld.Met de n...
Is er al een Ziggo Formule1 agenda als import (ICS) beschikbaar?
Beste Ziggo, Wanneer kan ik de extra's die worden geboden bij de combinatie van ziggo en vodafone activeren? Ik heb geen optie als ik op mijn ziggo inlog...
Goedemiddag Ziggo,Is het binnenkort mogelijk Film1 als keuze te hebben voor het combineren van het thuispakket en mobiel van Vodafone?Ik vind jullie eige...
Mijn Netflix werkt niet meer op mijn smart tv. Enig idee wat de oorzaak kan zijn. Ziggo helpdesk kon mij niet helpen en gaf de schuld aan de smart tv
Hallo,Ik ben het wachtwoord van mijn Horizon BOX vergeten, hoe kan ik dit resetten zodat ik WiFi kan instellen ed.Gr Jan Hartman
Ik heb een TV Complete pakket met een media-box XL. Opnemen van programma's gaat fantastisch maar replay of vanaf het begin starten, werkt niet. Ik krijg...
Wanneer Ziggo komt met een 4K Mediabox, krijg ik de content via CI+ ook binnen in 4K?
Wij gebruiken al ongeveer 1jaar met veel plezier de Ziggo go app icm een Chromecast.Op de slaapkamer om tv te kijken. de kwaliteit is hier ZEER goed van ...
Ik ben reeds in het bezit van een Ziggo abbonement. CI+ module in de woonkamer. Heb echter nog een televisie in de slaapkamer waar ik ook graag zou wille...
Goedemiddag, van Ziggo heb ik een 5 m. antennekabel, helaas net iets te kort. Nu heb ik van Ziggo ook nog een 1,5 m antenne kabel, kan ik deze aan de 5 m...
Hallo,Ik kwam op google de partij https://iptv-4k.eu tegenDeze verkoopt het gehele Ziggo pakket voor maar 35 euro per jaar ?Is dit een reseller van julli...
AT5 nieuwsLeeg?Meer afleveringen
Hoi,Sinds paar dagen werkt mijn Mediabox XL niet meer zo als ik het gewend ben.Replay TV werkt niet, programma's worden niet vrijgegevenZiggo sport, kana...
Volgens jullie website komt vanaf 26 januari iedere week een aflevering van Strike Back Seizoen 6 bij Ziggo en dus ook op de app van Ziggo Go. Twee aflev...
Ben sinds kort overgestapt van KPN internet naar Ziggo internet.Heb 2 smart TV's van Panasonic (Viera) Beide werkten goed op internet en KPN echter nu me...
Kan ik het geheugen van mijn mediabox XL uitbereiden?
Sinds kort worden een aantal programma's niet meer beschikbaar gesteld voor terugkijken zoals bv Judas, first dates etcWaarom?
Goedenavond,Ik heb een Sony KD-49XE8005 tv met Quantis 1.3+ kaart.Afgelopen week wilde ik een uitzending terugkijken op een NPO zender. Echter de rode kn...
HalloMijn afstandsbediening van extra media box is stuk en heb nieuwe aangevraagd maar kan wel 3 dagen duren. Weet iemand of er een app is waardoor ik de...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.