standby verbruik en opnemen instellen vanaf afstand Opgelost
Hi,ik heb een mediabox van UPC, model 8485DVB, en ik zou deze graag gaan gebruiken om de app opnemen vanaf afstand in te stellen.Nu heb ik geconstateerd ...
Hi,ik heb een mediabox van UPC, model 8485DVB, en ik zou deze graag gaan gebruiken om de app opnemen vanaf afstand in te stellen.Nu heb ik geconstateerd ...
Sinds gisterenavond storing in de horizon media box. Replay en opnemen lukt niet meer. Vandaag valt het signaal regelmatig weg en dient de box opnieuw op...
Is het mogelijk om 1 of 2 programma's op te nemen op de Mediabox XL en tegelijkertijd een programma bekijken wat je hebt opgenomen?Ik heb nog een vraag: ...
Ik kan sinds een aantal dagen niet meer een programma terugkijken. Ik kan wel live een beetje terugspoelen.verbindingen zijn ok; netwerk ook.
Sinds een paar dagen komt er plotseling de achtergrond (de witte balk met daaronder de matrix van punten) in beeld die langzaam omhoog gaat en even later...
Ik zou graag gemiste programma's terug willen kijken, volgens mij is dit echter niet mogelijk met de SMT-C7140 van Ziggo.
We hebben al paar dagen zwart beeld bij comedy channel via digitaal. Analoog is hij nog wel bereikbaar. Is dit een storing of is de verf op in mijn tv?
ik kan geluid niet stellen met ziggo afstandbediening ik heb er een suroudsysteen tussen zitten
De formule 1 kalender voor 2019 is bekend.Je kan via deze Link de F1 kalender bekijken op Twitter (@F1)
De RM-F01 afstandsbediening die bij de 5050c zit is kapot, dus nu willen we de RM-H01U afstandsbediening koppelen met een samsung tv, wel werkt de afstan...
Halloik heb al jaren het middelste pakket van Ziggo, "Complete". O.a. de replay functie voor de tv is een nuttig onderdeel hoor, maar ik wou na al die ja...
Zoals de titel aangeeft, opeens een zwart scherm halverwege een aflevering. Ondertiteling loopt door, geluid gaat door, maar geen beeld meer?! Stukje ter...
Is er een rechtenprobleem met BBCFirst? Waarom kan men daar sinds een week oid niks meer terugkijken? (geen replay-knop in app of browser)
ik heb een smart tv: Panasonic tx40cs630e, ik wil opnemen met een Medion HDD recorder MD 81477. Ik krijg alleen sneeuw te zien als beeld. Wie kan mij hel...
Zit er een aansluiting op de mediabox waarmee ik (toch) een dvd-recorder of een externe harde schijf kan aansluiten? Zo nee, waarom niet?
Ls,Voor mijn cisco HD PVR, moet ik gebruik maken van een TraTec FRA-752, anders werkt de interactieve televisie niet.De laatste tijd heb ik nog al last v...
Per 12 maart wordt bij mijn moeder de Analoge televisie afgesloten, nu heeft zij op de slaapkamer een televisie staan zie foto waarmee zij nog analoge te...
Sinds begin februari is in Zaanstad de analoge doorgifte vervangen door de digitale. Sindsdien hebben wij op onze HD-tv (met HD-abonnement) een blokkerig...
Weet iemand waarom aflevering 8 van True Detective nog niet online staat?
Op internet niet maar op kan 150 stoort Netflix is dat nog niet goed bij Ziggo?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.