Mediabox foutmelding 1010 Onopgelost
Beste Ziggo,om 17.00 heb ik telefonisch contact gehad met een collega met de klacht dat ik foutmelding 1010 kreeg bij het installeren van mijn nieuwe ont...
Beste Ziggo,om 17.00 heb ik telefonisch contact gehad met een collega met de klacht dat ik foutmelding 1010 kreeg bij het installeren van mijn nieuwe ont...
Beste Ziggo,Als ik een programma opneem en later terug kijk dan loopt beeld en geluid niet gelijk. Het geluid loopt voor op het beeld. Bij normaal live k...
Beste Ziggo,Heb in mijn abonnement movies en series XL zitten. Ik probeer het laatste gedeelte van seizoen 5 van Vikings te kijken ik krijg de melding " ...
Heb ook hetzelfde probleem en niet voor de eerste keer en een code 4015, schijfbeheer staat al uit.Heb ook een nieuwe aansluiting door Ziggo geplaatst.Be...
Nieuw jaar nieuwe kansen, mediax Box XL nog steeds niet goed met opnames en sommige zenders storen zelfs op live!!Ik hoop dat ziggo hier wat aan doet in ...
Ik heb vanmorgen per ongeluk de afstandbediening in de wasmachine gedaan ?. Helaas na veel drogen is de afstandbediening overleden. Kan ik eventueel een ...
Van de week tijdens kijken ineens zwaft beeld. Box gereset en daarna weer beeld. Na 10 min. hetzelfde. Ziggo gebeld. (2X). Allebei de keren de oplossing,...
Per 1 februari wordt de tv-zender Love Nature HD toegevoegd aan het pakket Movies & Series XL (kanaal 205). De zender biedt een schat aan natuurseries en...
heb ziggo alles in 1 compleetop site van ziggo staat dat je dan movies&series erbij krijgt zonder extra kosten maar als op mediabox xl kijk bij on demand...
Hallo allemaal!Ik twijfel om een extra pakket bij Ziggo af te sluiten om ook Game of Thrones te kunnen kijken. Het is mij echter nog niet helemaal duidel...
storing 1010 bij aan sluiten nieuwe media xl
vanwege omstandigheden zijn we terug bij ziggo maar o jee.. het gaat al weer fout, ook bij de aanmelding, er worden 2 pakket geleverd voor mobiel waaraan...
Is het mogelijk om op te nemen met 1 recorder van verschillende zenders met 1 digitale ontvanger als men niet thuis is?
Goedemiddag,Ik heb een Bose soundbar. Ik wil een DAB radio: (https://www.coolblue.nl/product/756055/technisat-digitradio-110ir.html) aansluiten op de rad...
AMC is niet de enige zender die binnenkort niet meer in Nederland te zien is. Ook voor Travel Channel, Fine Living en Food Network zijn lopende distribut...
Ik wil de tv boven overzetten zodat ik tv kan blijven kijken wanneer de anologe tv stopt.hoe werkt dit?is een tweede box een idee? Of kan dat niet op een...
Beste ziggo ik zit een aantal jaar bij jullie met een tv extra pakket en het compleet internet pakket en bellen.Sinds 1 februari is er nogal wat verander...
Hi, mijn oma wilt graag Netflixen maar zij heeft geen kanaal 150. Ook heeft ze een oude UPC box *** edit moderator: persoonlijke gegevens verwijderd *** ...
Vvandaag ci+ module binnen gekregen en druk op rode knop maar gebeurd niets. Zenders progameren lukt ook niet. Wat moet ik doen Help
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.