Wat betekent foutcode zender niet gevonden CS2004? Opgelost
Wat betekent foutcode zender niet gevonden cs2004Ik heb net de next mediabox aangesloten maar krijg bij iedere zender foutcode CS2004??
Wat betekent foutcode zender niet gevonden cs2004Ik heb net de next mediabox aangesloten maar krijg bij iedere zender foutcode CS2004??
Ik heb het l pakket geactiveerd voor extra films en series in verband met Vodafone. Punt is: ik kan hbo niet kijken op zowel ziggo go als on demand. Als ...
Mijn nieuwe televisie heeft geen aansluiting voor de kabel van de hoofdtelefoon. Ik kan deze wel direct in de Horizon Box steken, maar ik kan het volume ...
Ben zeer tevreden over de nieuwe box geen haperingen Netflix werkt perfect ben zeer tevreden het installeren ging super snel.Veel mensen in kennisneming ...
Het is een tijdje goed gegaan, er is niets in mijn aansluiting gewijzigd en toch sinds iets meer dan een 2 tal weken start mijn Mediabox XL weer niet op....
Bug gevonden. Geplande opnamens waarvan seizoen is afgelopen zoals bijv Voice kids is niet te verwijderen via box. Via app lijkt het wel te kunnen maar d...
Hoe krijg ik mijn lijst met waarschijnlijk bugs,dus behoorlijke ergernissen gelijk bij de persoon die er ook wat mee kan?In eerste instantie enorm enthou...
Heb mijn horizon box in ecostand staan.Als ik mijn box via afstandbediening aanzet, zie ik in display enkele lijntjes lopen van links naar rechts en weer...
Ik heb sinds deze week de Mediabox Next en deze werkt prima, alleen kwam ik er achter dat switchen naar andere HDMI ingangen dan niet meer gaat.Ik heb ee...
Na de installatie is mijn tv goed gekoppeld. Maar nu zit mijn versterker, welke ook wifi heeft, ook gekoppeld. Dit was niet de bedoeling. Weet iemand hoe...
Hallo,Ik heb de mediabox next ontvangen maar de volume en tv uit knoppen werken niet met de salora tv. Weet iemand hoe dat werkend gemaakt kan worden?Ale...
Geprogrammeerde opname (NCIS NET 5) verdwijn regelmatig uit opname lijst, dus moet hem steeds opnieuw toevoegen. Opnames en terug kijken onthoud niet waa...
Mediabox Next aangeloten met optische kabel zoals bij de Horizon Mediabox.Maar er komt geen geluid uit de boxen achter alleen maar stereo 2.1 dit gebeurd...
Mijn extra horizon mediabox is defect. Nu krijg ik daarvoor in de plaats een Humax 5300, maar kan die ook werken zonder coaxkabel zoals de extra horizon ...
Het TV signaal wordt ontvangen via een erg oude UPC media-box met zo'n ouderwets creditcard kaartje erin (het verbaasd ons elke keer weer dat ie het nog ...
Ik wil graag de soundbar bedienen via de mediabox next afstandsbediening, kan dat? En zo nee dan heb ik een Logitech Harmony 350 wat moet ik daar instell...
Ik kreeg een leuke brief vandaag, omdat we ook Hollands Nieuwe hebben mag ik een extra zenderpakket uitzoeken, de brief verwijst naar de landingspagina: ...
Nieuwe connect box icm mediabox next binnen gekregen. Activering connect box werkt niet. Wordt via de ziggo chat aan het lijntje gehouden. Eerst zou het ...
Goedemorgen,Sinds gistermiddag de melding 'Je TV zenders worden ingesteld' met code 100:70.Zou slechts 15 minuten in beslag moeten nemen, maar de melding...
hoe kan ik met mijn Humax 5200 op internet
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.