2e box op slaapkamer met Ziggo Next Opgelost
Net contact gehad met Ziggo en het blijkt niet mogelijk te zijn om op de slaapkamer een 2e box aan te schaffen waar ik alle zenders mee kan bekijken? Ik ...
Net contact gehad met Ziggo en het blijkt niet mogelijk te zijn om op de slaapkamer een 2e box aan te schaffen waar ik alle zenders mee kan bekijken? Ik ...
Hallo,ik ben al jaren klant van Ziggo voor mijn tv ontvangst en ook al jaren gebruikt ik diverse Humax toestellen om digitale tv te bekijken en op te nem...
Als fanatiek kijker van een aantal series wordt er hier driftig gebruik gemaakt van opnemen. Nu loop ik bij een aantal series tegen het probleem aan dat ...
Is het mogelijk om een mail te krijgen wanneer de nieuwe "zender van de maand' start en welke zender dat wordt dan die maand?
Ik was het wachtwoord kwijt van de hozinbox (dacht ik), via de chat met ziggo, de horizonbox naar fabriekinstellingen gezet. Vervolgens met 192.169.100.1...
Mijn nieuwe TV met Mediabox XL werkt prima na het netwerkonderhoud maar mijn 2e TV aangesloten op de kabel werkt niet meer. Alleen de radiozenders zijn t...
Is het mogelijk om in het gedeeld profiel je favorieten zenders te zetten?Ik had wel een eigen profiel aangemaakt, maar iedere keer als je de box aanzet ...
Next box een paar weken in huis. Werkte prima. Nu geeft ie sinds gisteren opeens foutmelding CS2004. En werkt geen enkele zender meer. De on demand servi...
Gisternacht tussen 01:00 en vanmorgen onderhoud geweest aan het ziggo netwerk. Vanmiddag tv opnieuw ingesteld, alle zenders ok behalve npo1hd, npo2hd en ...
Zoals ik in het verleden ook al eens in een post aangegeven heb, de huidige situatie:Ik wil het beste internet en daarom heb ik internet via XS4All (fibe...
Vandaag de Mediabox Next ontvangen en geïnstalleerd. Leek allemaal goed te gaan, maar geeft aan dat ik geen opnames kan maken met mijn huidige abonnement...
Hoi, we doen al een tijdje mee met de test en zijn eigenlijk heel tevreden over de nextbox. Nu komt dus de vraag, nu de testperiode is afgelopen of we de...
ondersteunt de horizon next ook dolby digital plus
Seagate 1tb op Humax gebruikt ging goed. bewindvoering zet tv abbo stop en ik wil mijn hdd gebruiken op laptop . Vervolgens formateren op Humax losmaken ...
Hallo kun je opgenomen reclame skippen??dank sjaco
Hallo Serkan.ik heb problemen met ondertiteling als ik een opgenomen programma van een Duitse zender afkijk.de ondertiteling is er dan niet meer, wel als...
bij installatie van de next werd mijn receiver automatisch gekoppeld aan de ab van de next, dat lijkt mooi, maar ik wil niet elke keer dat ik de tv aanze...
Wat is de maandprijs van Foxsport 1 t/m 6 + alle sportzenders van Ziggo
Je kan met de afstandsbediening je tv en de humax box in en uitschakelen, erg handig want dan heb je maar 1 afstandsbeding nodig. Kan je ook instellen da...
Bij de serie 'Curse of Oak Island' via movies & series krijgen we de foutcode CS2312 bij zowel bij mij thuis als wel bij mijn vriendin. Ik woon in Heiloo...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.