DVB_c Instellen OK TV (okidoki) van Mediamarkt Onopgelost
Ik heb gemerkt dat instellen van deze tv een beetje ingewikkeld is, zonde want het is een hele deglijke televisie, zeker voor de prijs (rond de 100,-) Ma...
Ik heb gemerkt dat instellen van deze tv een beetje ingewikkeld is, zonde want het is een hele deglijke televisie, zeker voor de prijs (rond de 100,-) Ma...
That's one small step for (a) man, one giant leap for mankind. Bedoelde Neil Armstrong nou een mens of dé mens toen hij de eerste stap op de maan zette? ...
ik had een vraag kan ik modem en mediabox humanx beide aansluiten en tv via de mediabox ontvangen en internet via de modem en hoe moet ik het aanluiten?
Hoe kan ik draadloos TV kijken onder de terrasoverkapping. Ik heb momenteel een Mediabox XL. :?
Ik heb mijn Philips TV gekoppeld aan de Horizon AB. Aan/uit en Vol +/- werkt prima. Als ik op Bron/Source druk krijg ik een lijst van input bronnen te zi...
Aan wie anders dan onze productexperts zou jij je vraag over onze televisieproducten & apps het beste kunnen stellen? Nou, dat dachten wij ook! Daarom sc...
Blokkerig of zwart beeld? Bekijk dan eerst de video van onze monteur Jordi! Blokken of strepen in beeld Blokken en/of strepen in beeld is een veelbesprok...
Hallo mensen,Ik heb een Bose Soundbar aangesloten met een speciale kabel (S/PDIF) op de Horizon Mediabox.Op de Horizon Mediabox heb ik onder Opties- Uitg...
Een goede coaxkabel is essentieel voor een zorgeloze tv-avond. Maar, er zijn zoveel verschillende soorten coaxkabel verkrijgbaar op de markt. Waar moet j...
Ik lees geregeld dat er problemen zijn met de koppeling van de Mediabox XL afstandsbediening en Philips Android Tv’s, vooral als er een software update i...
Ik heb vandaag mijn horizon box ontvangen. In de beschrijving staat dat ik mijn huidige modem(eveneens ziggo) en splitter weg moet halen en mijn coax kab...
muziek op tv luister ik via een home cinemaset van Philips HTS7202, maar wil ook de radio beluisteren zonder tv aan te zetten. Moet er dan nog een kabel ...
Beste, vorig jaar hebben wij de Humax 5200C ontvangen nadat we waren overgestapt naar Ziggo 3-in-1. We hebben deze echter pas 2 weken geleden geïnstallee...
Hallo IedereenOmdat via mijn Horizon-Box naar mijn Computer-TV (MSI-AE2211 AIO ) kijk.Wil ik gebruikmaken van de mogelijkheid, om de Afstandsbediening va...
Zoals de Horizon-gebruikers vast is opgevallen, zit er aan de achterkant een USB-aansluiten. Nu vind ik knoppen waar ik niet op mag drukken en aansluitin...
Hoi, ik heb net een 4k lg 610v gekocht hierop wil ik minj av receiver (tx nr 616 onkyo) en de horizon box op aansluiten, op dit moment: coax in via horiz...
Hoi,Ik zit ongeveer sinds 2 maanden bij Ziggo, heb mijn horizon mediabox etc zonder problemen kunnen installeren, maar nu kan ik sinds kort geen on deman...
hallo, ik heb zelf de oude horizonbox waar ook het internet door komt. Nu heeft mijn zoon ook een horizon abonnement maar daar zit een aparte router bij....
Onze IHDR-5200C decoder is via een SPDIF kabel op een Kenwood versterker aangesloten.Wij hebben de laatste tijd regelmatig dat de IHDR-5200C bij het zapp...
De lijst van steden voor de mediabox is incompleet.Wat is deze code bv voor de regio Venlo?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.