On demand werkt ineens niet meer met splitter Onopgelost
Hoi,Ik zit ongeveer sinds 2 maanden bij Ziggo, heb mijn horizon mediabox etc zonder problemen kunnen installeren, maar nu kan ik sinds kort geen on deman...
Hoi,Ik zit ongeveer sinds 2 maanden bij Ziggo, heb mijn horizon mediabox etc zonder problemen kunnen installeren, maar nu kan ik sinds kort geen on deman...
hallo, ik heb zelf de oude horizonbox waar ook het internet door komt. Nu heeft mijn zoon ook een horizon abonnement maar daar zit een aparte router bij....
Onze IHDR-5200C decoder is via een SPDIF kabel op een Kenwood versterker aangesloten.Wij hebben de laatste tijd regelmatig dat de IHDR-5200C bij het zapp...
De lijst van steden voor de mediabox is incompleet.Wat is deze code bv voor de regio Venlo?
We hebben een nieuwe Panasonic 4K LED TV.Aangesloten op de standaard mediabox Pace via een nieuwe AudioQuest Pearl HDMI kabel.Beeld is prima maar geluid ...
Goedemorgen,Ik heb gisteren een logitech harmony one gekocht.Klopt het dat je de knoppen Guide, DVR en Info als een macro moet programmeren om het werken...
Hallo Ik heb een samsung UE40D5003BWXXN met een smt ci+ module en een ziggo smart card Ik heb firmware T-MSU4DEUC_1011.0 Ik wil uitzending gemist zien me...
Om digitale TV te kijken heb je een decoder nodig waar je smartcard in kan, om via de Xbox One te kijken moet je deze decodere aansluiten op je Xbox One....
ik wil een nieuwe TV aanschaffen en daarbij gebruik maken van een C!+ module. Welke door Ziggo gecertificeerde TV-toestellen zijn hiervoor geschikt ? Is ...
Ik wil graag radio luisteren via mijn digitale Humax iHRD-5200C ontvanger. Dit werkt nu op zich prima, alleen moet ik altijd mijn televisie aanzetten om ...
Kan iemand me vertellen of het wel of niet mogelijk is om surround sound te ontvangen van TV zenders?Wordt er uberhaupt uitgezonden in 5.1? Welke zenders...
Hoi, ik heb sinds vorige week een HMV41 in gebruik in combinatie met horizon box. Alles werkt (denk ik) naar behoren, maar aan 1 ding erger ik me een bee...
Goedendag,Recent heb ik de mediabox retour gestuurd en ben overgestapt op een CI+ modulevolgens uw collega kon er gewoon worden opgenomen met een externe...
Hi,Ik heb mijn oude chromecast verkocht, omdat de nieuwe 5ghz ondersteund. Mijn internet is op 2,4ghz op elk kanaal traag en instabiel en op 5ghz werkt h...
Beste community gebruikers, ik heb een vraag:Sinds gisteren heb ik een draadloze koptelefoon (Sony MDR RF865RK) aangesloten op mijn panasonic tv (TX-L55D...
'Hoe en/of waar kan ik classic-fm op mijn radio vinden. Heb zowel automatisch als handmatig gezocht maar kan hem niet vinden. Weet iemand misschien de fr...
Weet iemand of er een mogelijkheid is om via het thuis netwerk de harde schijf te benaderen van de SMT7140?Zijn er mogelijkheden om op een pc elders in h...
Ik heb een Humax 5300C geïnstalleerd en gekoppeld aan een Samsung tv. Het installeren van de afstandsbediening bij de Humax lukt niet erg.Ik wil met die ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.