Mediabox afstandbediening koppeling Panasonic TV Onopgelost
Hallo. Wat ik ook probeer, het lukt me niet om de afstandsbediening van de media box te koppelen met de panasonic TV. code 2153. Als ik de stappen volg g...
Hallo. Wat ik ook probeer, het lukt me niet om de afstandsbediening van de media box te koppelen met de panasonic TV. code 2153. Als ik de stappen volg g...
Ik heb het probleem dat mijn beeld en geluid, naarmate de tv langer aanstaat, steeds meer a-synchroon gaan lopen.Ik heb een Samsung UE48HU7500 en de SONO...
Deze week heb ik vol verwachting een Horizon box van Ziggo ontvangen en bijbehorend abonnement genomen. Tot mijn teleurstelling werkt de koppeling met mi...
Modemwissel een tijd geleden van Technicolor naar Connectbox en op het AOP de splitter SQl 601 zoals reeds hier eerder gemeld en de SQl 601 vervangen doo...
De decembermaand is weer aangebroken. Kachel aan, kleedje om, televisie aan en gaan! Tijd om met het hele gezin voor de buis te hangen. Dat gaat wel lukk...
Een kleine week geleden ben ik overgestapt naar Ziggo internet en bellen. Toen ik het pakket binnen kreeg alles netjes aangesloten zoals omschreven in de...
Ik krijg mijn universele afstandsbediening van mijn Böse Soundtouch 300 niet gekoppeld aan de Horizon Mediabox van Ziggo. Heeft iemand een idee?
Hallo, ik heb sinds ik een Mediabox heb een inlog probleem bij het spel GTA V Online.Ik kan zowel met mijn oude PSN4, als mijn nieuwe PSN4 Pro niet meer ...
Beste,Hoe kan ik Android auto installeren op mijn Samsung Salaxy j3? Heb van alles geprobeerd maar het lukt niet.Groetjes B.
Waar zie ik mijn gratis extra zender pakketstaan in mijn EPG
Hallo,Als ik op mijn I-Phone mijn mail verwijder gebeurd dit ook op mijn I-Mac. Ik gebruik Outlook als mail programma. Waar kan ik dit uitzetten want ik ...
Is het mogelijk om op postcode 6843XK een CI+ 1.3 module te gebruiken?Icm. Interactive en On-demand?Zo niet, wanneer komt deze wel beschikbaar?Mijn huidi...
Hoewel de meeste klanten van Ziggo wel een COAX-kabel naar één of meerdere kamers hebben lopen zijn er genoeg die wel een AOP hebben waar in de woonkamer...
een vraag ik heb de soundbar nu aan tv aan gesloten voor geluidmaar kan ik de soundbaar ook via de horizonbox aan sluiten voor digital geluid
Goedendag allemaal,Over twee maanden krijg ik de sleutel van een nieuwbouwhuis en ben van plan zelf de coaxkabel te trekken en aan te sluiten (De kabels ...
Ik heb gemerkt dat instellen van deze tv een beetje ingewikkeld is, zonde want het is een hele deglijke televisie, zeker voor de prijs (rond de 100,-) Ma...
We hebben in dit topic een globale uitleg gegeven over het onderhoud aan ons netwerk. Deze verandering kan ervoor zorgen dat jij je zenders opnieuw moet ...
That's one small step for (a) man, one giant leap for mankind. Bedoelde Neil Armstrong nou een mens of dé mens toen hij de eerste stap op de maan zette? ...
ik had een vraag kan ik modem en mediabox humanx beide aansluiten en tv via de mediabox ontvangen en internet via de modem en hoe moet ik het aanluiten?
Hoe kan ik draadloos TV kijken onder de terrasoverkapping. Ik heb momenteel een Mediabox XL. :?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.