Crashende Formule 1 teamgenoten Onopgelost
Je teamgenoot raken is al erg genoeg, maar waardoor je door een crash jij en je team waardevolle punten mislopen, is het nog erger! Regel nummer één in d...
Je teamgenoot raken is al erg genoeg, maar waardoor je door een crash jij en je team waardevolle punten mislopen, is het nog erger! Regel nummer één in d...
Heb veel ontvangst problemen op de Horizon/tv.Kan op de binnenkamer geen keurmerk vinden maar wel de opdruk V121.Is kennelijk n 5mm dikke/dunne kabel.Is ...
Na het instellen staan alle zenders door elkaar. Hoe kan ik dit oplossen?
Is het toegestaan om met bijvoorbeeld 2 verschillende compounds te rijden?Hard achter en soft voor?
Regelmatig loopt mijn beeld voor een paar seconden vast en gaat daarna verder. Eerst krijg ik blokken in beeld en daarna een vastloper. Weet iemand waar ...
Kan dit type humax niet terugvinden in 'ziggo'lijst met digitale kastjes en bijbehorende oplossingen wanneer er zenders missen na installatie. Bijvoorbee...
Ik heb hem vandaag ontvangen en er mee gespeeld. Neem aan dat er meer mensen nieuwsgierig zijn hoe het menu in de instellingen er uit zien en heb er een ...
VraagjeBij een klant van ons staat een samsung tv met een humax 5200. De humax zit aangesloten met hdmi op de tv aangesloten, gaat prima. geluid gaat via...
Het is goed om te lezen dat analoge radio via de FM voorlopig blijft. Volgens mij zijn er nog miljoenen klanten die FM-radio's aan de kabel hebben hangen...
Kan iemand mij vertellen of er senioren afstandsbedieningen zijn die compatibel zijn met de UPC mediabox?Ik zit met schoonouders die de knopjes te klein ...
Gebruik Filezilla Client en niet Explorer, want die laatste toont vaak gebreken en is niet krachtig genoeg. Kijk eerst naar je IP adres van je Humax Netw...
Maart is in aantocht. De maand waarop de vrieskou Nederland verlaat en we langzaamaan gaan dromen over lammetjes, paaseieren, bloemen en verliefdheid. De...
Welke CI+ module moet ik nemen voor mijn Samsung 4K Tv. Tv is gecertificeerd voor/door ziggo.Ik zie een paarse @smit (1.2) en dan heb je nog een blauwe @...
Wat zou er aan de hand kunnen zijn?Ik had een 100% goed werkende highend installatie: voor/eind versterker-tuner-cd speler.We zijn geswitcht naar Ziggo z...
Ik vroeg me af of er al iets meer bekend is van de CI+ 1.4 module voor ziggo?En heb je dan weer een speciale tv ervoor nodig en welke tv's zijn daar dan ...
zitten daar kabels bij zo ja welke somige van mijn analoge tv,s hebben geen scart maar 2 tulp stekertjes heeft ziggo die ook wat kost dat dan
Bij deze een Tip. Als je de humax 5500 voor het eerst in gebruik neemt, staat deze in de energie bespaar stand ( zo zal ik het maar even benoemen) Dus he...
Welkom in het voorbeschouwingstopic van de Formule 1 2018! In het weekend van 23 maart gaan de lampen voor het eerst sinds een aantal maanden weer uit en...
Digitale Ontvanger aan: 6.1 watt.Na uitzetten via de afstandsbediening met diverse Energiebeheer instellingen:Energie instellingen: Menu > Instellingen >...
Op deze pagina vind je alle informatie over de teams, de nieuwe wagens en de coureurs. Klik onder de teamnaam op 'Lees meer' om de inhoud te weergeven.Me...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.